در واقع، تصور هیچ کسب و کاری که از انقلاب دیجیتال سودی نبرده باشد، سخت است. حتی چیزی مانند کشاورزی از رایانه استفاده می کند. کشاورزان از رایانه ها برای سوابق تولید، برنامه ریزی مالی، تحقیق در مورد مسائل فنی و تدارکات استفاده می کنند. شما می توانید با نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری به کسب و کار خود رونق زیادی ببخشید. شرکت خدمات پشتیبانی شبکه تکنویار می تواند در رسیدن به این هدف به شما کمک کند.
فرمول موفقیت کسب و کار
امروزه فرمول موفقیت کسب و کار ساده است: با فناوری اطلاعات و استفاده از شبکه های کامپیوتری نوآوری را هدایت کنید. بنابراین، اولین چیزی که استارتآپها در هر صنعتی سعی میکنند بدانند این است که چگونه انتخابهای هوشمندانهای برای استخدام فناوری اطلاعات داشته باشند. بدون پشتوانه فناوری اطلاعات، یک کسب و کار دور از دسترس نخواهد بود.
رابطه سودمند با نوآوری
ما دوست داریم تصور کنیم که نوع بشر همیشه نوآور بوده است. اما نوآوری در بیشتر قرن بیستم یک امر آهسته و پیوسته بود. این کار یک فرد نابغه یا اتاق فکر بود. در بیشتر موارد، افراد باهوش نوآوری کردند و عموم مردم به آرامی این ایده را پذیرفتند. جریان اصلی عشق با نوآوری با اختراع کامپیوتر آغاز شد. با تولد اینترنت شتاب بیشتری گرفت.
در دهه 1980، نوآوری برای موفقیت تجاری ضروری نبود. یک کسب و کار می تواند تنها با استقرار یک مدل تجاری اثبات شده به خوبی عمل کند. بهره وری یک دستورالعمل اصلی نبود.
پیروی از سنت راهی معقول برای ماندن در تجارت بود. به عنوان مثال، یک صاحب فروشگاه، به استفاده از صندوقی مشابه آنچه جیمز ریتی در سال 1879 اختراع کرد، راضی بود تا از دستبرد کارمندانش به سود سالن او در دیتون، اوهایو جلوگیری کند.
همه اینها در 6 آگوست 1991 تغییر کرد، تاریخی که کمتر به یاد میآید، زمانی که شبکه جهانی وب به صورت زنده در جهان راه اندازی شد. تقریباً در هیچ روزنامه ای در این سیاره ذکری از آن وجود نداشت. اکثر مردم در سراسر جهان هیچ تصوری از وجود اینترنت نداشتند. اگرچه اختراع تیم برنرز لی جهان را به شکلی که ما می شناسیم تغییر داد، تنها در اواخر دهه بود که اینترنت محبوب شد.
پیدایش شبکه های کامپیوتری
ظهور نوآوری را می توان در باهوش تر شدن نژاد بشر دنبال کرد. با توجه به اثر فلین، ضریب هوشی عمومی از دهه 1930 شروع به افزایش کرده است. میانگین IQ از 80 امتیاز به 100 امتیاز رسیده است.
در حالی که نوآوریها در سفر و چند رسانهای هوش جمعی را بهبود میبخشد، اینها عمدتاً اشکال یادگیری غیرفعال بودند. امروزه، برنامه های کامپیوتری و مغز جهانی، یادگیری فعال را روشن کرده اند و سرعت یادگیری چیزهای جدید را بهبود بخشیده اند.
نوآوری در کسب و کار
فناوری اطلاعات نوآوری در کسب و کار را تقویت می کند. نوآوری منجر به برنامههای هوشمندتر، بهبود ذخیرهسازی دادهها، پردازش سریعتر و توزیع گستردهتر اطلاعات میشود. نوآوری باعث می شود کسب و کارها کارآمدتر کار کنند. و نوآوری باعث افزایش ارزش، افزایش کیفیت و افزایش بهره وری می شود.
نوآوری از طریق فناوری اطلاعات تغییرات اساسی زیر را در تجارت ایجاد کرده است:
- خرید اینترنتی کارآمدتر از خرید در فروشگاه است.
- بازاریابی دیجیتال کارآمدتر از تبلیغات پرهزینه روزنامه، تلویزیون و رادیو است.
- شبکه های اجتماعی کارآمدتر از رفتن به باشگاه است.
- ارتباط VoiP کارآمدتر از تلفن قدیمی است.
- رایانش ابری کارآمدتر از یک شبکه کامپیوتری خصوصی است.
مشاغلی که پارادایم نوآوری را پذیرفته اند دارای ویژگی های زیر هستند:
- برنامه ریزی تجاری دقیق تری دارند
- بازاریابی موثرتری دارند
- فروش جهانی بالاتری دارند
- مدیریت سیستماتیک تری دارند
- آنها از نظارت زمان واقعی استفاده می کنند
آنها پشتیبانی فوری مشتری را ارائه می دهند
در واقع، رشد بلند مدت کسب و کار بدون فشار فناوری اطلاعات دشوار است.
اطلاعات بیشتر در: https://technoyar.net/
ثبت دیدگاه