×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آشنایی با محصولات اخوان و خرید آنها

وقتی حرف از برند ایرانی در زمینه خرید لوازم آشپزخانه به میان می‌آید، بدون شک اولین نامی که به ذهنتان خطور می‌کند، اخوان است. این برند خوشنام و با سابقه ایرانی به جهت تولید محصولات بسیار با کیفیت، سالها است که در ذهن و قلب ایرانیان رخنه کرده است و سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود نموده است. به همین جهت ما در رسانه خبری با مردم قصد داریم شما را با اخوان، محصولات آن و این موضوع که محصولات اخوان را از کجا بخریم، آشنا نماییم. پس تا انتها ما را همراهی نمایید.

اخوان

آغاز فعالیت گروه صنعتی اخوان جم که همگی آن را با نام تجاری اخوان به خاطر داریم، به سال ۱۳۴۸ بر‌می‌گردد. موسس این برند یعنی جناب آقای محسن اخوان جم پیش از آنکه اقدام به تاسیس کارخانه تولید لوازم آشپزخانه نماید، در حوزه ورق های فلزی مشغول به فعالیت بود.

در حال حاضر و با گذشت بیش از نیم قرن از فعالیت کارخانه اخوان، این مجموعه توانسته است تمامی نیازهای مصرف کنندگان را به صورت کامل پوشش دهد. در حال حاضر بهترین و محبوب ترین برند ایرانی در زمینه لوازم آشپزخانه، برند اخوان شناخته می‌شود. در بخش بعد به محصولات اخوان خواهیم پرداخت.

محصولات اخوان

محصولات اخوان

همانطور که توضیح داده شد، اخوان در حال حاضر یکی از کاملترین مجموعه ها در زمینه تولید لوازم آشپزخانه محسوب می‌شود. مجموعه اخوان با به کارگیری ماشین آلات بسیار فوق العاده و متریال درجه یک خارجی، توانسته است بهترین محصولات را به دست مصرف کنندگان برساند.

محصولات اخوان به طور کلی به ۵ بخش اصلی تقسیم می‌شوند:

گاز صفحه‌ای اخوان

گاز صفحه‌ای اخوان، اولین بخشی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. با توجه به تغییر سلیقه افراد و علاقه مندی آنان به استفاده از محصولات توکار و کم حجم، گازهای رومیزی یا صفحه‌ای محبوبیت بیشتری پیدا کردند. به همین دلیل برند اخوان با آگاهی کامل به این موضوع اقدام به تولید گازهای صفحه‌ای با بالاترین کیفیت نمود. گازهای صفحه ای اخوان در ۳ نوع شیشه‌ای، استیل و شیشه استیل تولید شدند تا طرفداران هر یک، کالای موردنظر خود را در میان گازهای صفحه‌ای اخوان بیابند. مهمترین ویژگی های گازهای صفحه‌ای اخوان عبارتند از: طراحی های زیبا و مدرن، تنوع بسیار بالا، جنس بدنه بسیار مستحکم، راندمان حرارتی بسیار بالا و سرشعله های ایتالیایی

اجاق گاز فردار اخوان

اجاق گازهای فردار یا مبله اخوان، گزینه ایده‌آل دوستداران گازهای فردار است. مجموعه اخوان با شناخت کامل نیاز مصرف کنندگان، اقدام به تولید اجاق گازهای مبله نموده است. از مهمترین ویژگی های اجاق گازهای فردار اخوان باید به مواردی چون برخورداری از ترموکوپل، جنس بدنه بسیار مقاوم، فندک خودکار و سرشعله های ایتالیایی اشاره نمود.

نکته دیگری که گفتن آن ضرورت دارد این است که بسیاری از افراد بین خرید گاز صفحه‌ای یا گاز فردار بسیاری از مواقع دچار تردید می‌شوند؛ زیرا به طور کامل به ویژگی های این دو نوع گاز واقف نیستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، حتما مقاله ۶ تفاوت گاز رومیزی و گاز فردار را مطالعه نمایید.

سینک اخوان

سینک اخوان

سری دیگری از محصولات اخوان که به سراغ آن می‌رویم، سینک های ظرفشویی اخوان هستند. برند اخوان در ابتدا فعالیت خود را با تولید سینک آغاز نمود و سپس اقدام به گسترش تولید این برند مطرح ایرانی در زمینه سینک نیز بسیار موفق عمل کرده است و دست مصرف کننده را برای خرید از میان محصولات متنوع خود، کاملا باز گذاشته است. محصولات اخوان در این زمینه به سینک های روکار، توکار، معمولی، باکسی و کورین تقسیم می‌شوند. البته با توجه به استقبال بالای مشتریان نسبت به سینک های روکار و توکار، بیشترین تعداد محصول اخوان، در دو بخش روکار و توکار است. اگر علاقه مند به خرید سینک از این برند مطرح هستید، پیشنهاد می‌شود آشنایی با بهترین سینک اخوان را در دستور کار خود قرار دهید.

هود اخوان

هود اخوان را با اطمینان کامل می‌توان به عنوان بهترین هود آشپزخانه در ایران معرفی کرد. این نکته با توجه به نظرات مشتریان و کارشناسان به راحتی قابل اثبات است. هودهای اخوان در ۴ بخش شومینه‌ای، مخفی، مورب و زیرکابینتی تولید می‌شوند و مصرف کنندگان به راحتی از میان تعداد بالای هودهای اخوان، می‌توانند گزینه موردنظر خود را انتخاب نمایند. از مهمترین ویژگی های هودهای اخوان می‌توان به مکش بسیار بالا، سروصدای بسیار کم و طراحی فوق العاده زیبا اشاره نمود.

اگر قصد خرید هود اخوان را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از انجام هر تصمیمی، مقاله بررسی مهمترین نکات پیش از خرید هود از وبسایت نامه نیوز را مطالعه نمایید.

فر توکار اخوان

در آخرین بخش از محصولات اخوان، به فر توکار این برند اشاره خواهیم کرد. اگر به بازارهای خرید لوازم آشپزخانه مراجعه نمایید و از فروشندگان برای خرید یک فر توکار با کیفیت پرس و جو نمایید، حتما در میان برندها نام اخوان به گوشتان خواهد خورد. این موضوع دقیقا نشان از کیفیت بالای محصولات اخوان از جمله فر توکار آن دارد. فرهای توکار اخوان در ۳ نوع موجود یعنی برقی، گازی و گازی-برقی ساخته شده اند. تولید فرهای توکار اخوان در انواع مختلف، توانسته است دسترس مشتریان را برای خرید باز بگذارد.

محصولات اخوان را از کجا بخریم؟

محصولات اخوان را از کجا بخریم؟

همیشه برای خرید یک محصول از یک برند خاص، بهترین کار مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش محصولات این برند است. با این توصیف برای خرید محصولات اخوان نیز همین کار توصیه می‌شود اما در میان تعداد بالایی از نمایندگی ها، کدام نمایندگی می‌تواند گزینه بهتری باشد؟ پیشنهاد ما به شما، فروشگاه اینترنتی اخوان استور است. این فروشگاه یکی از نمایندگی ها و عاملین رسمی فروش محصولات برند اخوان به صورت آنلاین است.

فروشگاه اخوان استور یک مجموعه کامل از محصولات این برند خوشنام ایرانی است و تقریبا از تمامی محصولات اخوان برخوردار می‌باشد. با توجه به اینکه محصولات به صورت مستقیم از کارخانه اخوان در اختیار اخوان استور قرار می‌گیرد، این محصولات با ضمانت اصالت کالا و تضمین قیمت به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین اخوان استور برای مشتریان خود تخفیف های قابل توجهی درنظر گرفته است که موجب کاهش هزینه های پرداختی توسط مصرف کنندگان خواهد شد. با توجه به این تفاسیر، هرگاه با سوال محصولات اخوان را از کجا بخریم مواجه شدید، نام اخوان استور را به خاطر آورید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.