دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
دستگیری عاملان تهدید به انتشار مطالب موهن علیه دو شهروند گیلانی در تلگرام
14 مهر 1395 ساعت: 17:56
شناسه : 20667
2

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب موهن علیه دو شهروند این استان در تلگرام خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی دو […]

پ
پ

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب موهن علیه دو شهروند این استان در تلگرام خبر داد.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی دو خانم 28 و 19ساله گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن علیه آنان در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عاملان تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب موهن در تلگرام علیه شاکیان، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شدند.
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به دلایل دیجیتال کشف شده، متهمان 41 و 25 ساله اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن علیه شاکیان در تلگرام، قصد اخاذی داشتند اعتراف کردند و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.
رئیس پلیس فتا استان گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرسGfata@police.irگزارش دهند.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.