یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43375 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2446×
بشقاب دیوارکوب کلاسیک اصفهان جهانی شد
27 شهریور 1401 ساعت: 17:21
شناسه : 206816
7

برای انتخاب و خرید انواع بشقاب دیوارکوب شیراز یا اصفهان علاوه بر توجه به شیوه ساخت آنها، در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و ظاهری نیز اهمیت زیادی دارد به گونه ای که این امر می تواند میزان ماندگاری و عدم تغییر رنگ این نوع بشقابها در طولانی مدت را تعیین کند.

پ
پ

امروزه همه از اهمیت زیبایی داخل خانه مطلع هستند، بشقاب از نوع دیوارکوب که در انواع مدرن، قدیمی، کلاسیک و غیره ساخته می شوند که جلوه روح انگیزی به دکوراسیون داخل خانه می دهد و بر زیبایی خانه افزوده و باعث شادابی افراد می شود. نمایندگان آراد برندینگ به عنوان بزرگترین بازار آنلاین عرضه و فروش بشقاب دیوارکوب اصفهان برای تامین مدلهای ساخته شده به صورت دستی و صنعتی با طرحهای متنوع و قیمتهای رقابتی آماده همکاری با خریداران عمده در سراسر کشور هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش و ارسال می توانید با مشاوران فروش آنلاین در ارتباط مستقیم باشید.

word image 206816 1 - بشقاب دیوارکوب کلاسیک اصفهان جهانی شد - بشقاب دیوارکوب

این نوع از وسایل تزئینی، به شکلی می باشد که انواع بشقابهای سفالی، چینی و غیره را در اشکال مختلف نقاشی کرده تا بر حسب سلیقه مشتری به آنها عرضه کند.

یکی از نکات مهم در به کارگیری بشقاب دیوارکوب قدیمی، در نظر گرفتن محل نصب آن است، وقتی شما محل مناسبی را برای، به دیوار زدن بشقابها پیدا می کنید، می توانید زیباییهای دیوارکوب بیشتر به رخ بکشید، اگر بشقاب دیواری را در مکانی قرار دهید که دید مناسبی ندارد، نمی توان زیبایی خانه را تجلی بخشید، به طور مثال، چند بشقاب با طرح قدیمی را می خواهید بر دیوار نصب کنید، بهترین مکان بالای شومینه، بالای گرامافون، کنار آباژور چوبی یا نزدیک سماور هست، در نظر گرفتن جایگاه نصب، می تواند بشقاب دیوارکوب را بهتر نشان دهد.

بشقاب دیوارکوب کلاسیک

همیشه خانه را برای طراحی به شکل یک پازل در نظر بگیرید برای چیدن هر قسمت نیاز به وسایل مخصوص به خود را دارید تا چیدمان خانه زیبا و دقیق باشد، دیوارهای خانه یک بخش، از این پازل هفت رنگ است که می توان با استفاده از بشقاب دیوارکوب کلاسیک نقش بندی جالبی را برای منزل ایجاد کرد، اگر می خواهید نقش بندی شما بر روی دیوار جلوه زیباتری پیدا کند و با تمام وسایل خانه هارمونی داشته باشد، بهتر است قبل از استفاده از بشقاب دیوارکوب از کاغذ دیواری استفاده کنید تا زیبایی این بشقابها بیشتر شود، نکته ای که در استفاده از بشقاب دیواری کلاسیک باید در نظر بگیرید، روشن و تک رنگ بودن دیوار است تا دیزاین خانه شما بهتر و زیباتر باشد.

word image 206816 2 - بشقاب دیوارکوب کلاسیک اصفهان جهانی شد - بشقاب دیوارکوب

برای استفاده از بشقابهای دیوارکوب، ترکیبها را در نظر بگیرید، مثلا بشقاب و آینده در بالای تاقچه یا روی دیوار، هارمونی زیبایی به خانه می دهد، یا به طور مثال می توان بشقابهای با طرح غذا و میوه را در آشپزخانه ها یا کنار میز پلاستیکی غذا خوری قرار داد، راه روهای خانه محلی مناسب و عالی برای استفاده از بشقاب دیوارکوب مدرن، قدیمی و کلاسیک است از آن غافل نشوید.

جنس بشقابهای دیوار کوب قدیمی معمولا از نوع حصیری، مسی، میناکاری، سفالی، چینی و غیره است که کارگاه های مخصوصی برای ساخت و طراحی این بشقابها ساخته شده و با به کار گیری افراد ذبده و ماهر، نقش بندیهای زیبایی بر بشقابها ثبت می کنند.

بشقاب دیوارکوب شیراز

برای انتخاب و خرید انواع بشقاب دیوارکوب شیراز یا اصفهان علاوه بر توجه به شیوه ساخت آنها، در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و ظاهری نیز اهمیت زیادی دارد به گونه ای که این امر می تواند میزان ماندگاری و عدم تغییر رنگ این نوع بشقابها در طولانی مدت را تعیین کند.

همانگونه که اشاره شد این نوع بشقابها به صورت دستی یا توسط دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند که بدون شک ارزش معنوی مدلهای ساخته شده توسط هنرمندان در این حوزه به مراتب بیشتر است، چرا که ساخت این مدل بشقابها به زمان بیشتری نیاز دارد و امکان اجرای طرحهای خاص و سفارشی نیز با این شیوه امکان پذیر می باشد.

از نظر شکل ظاهری انواع بشقاب دیوارکوب در مدلهای دایره ای، بیضی و مربعی شکل دسته بندی می شوند که معمولاً اشکال دایره ای با ابعاد و قطرهای مختلف بیشترین میزان تقاضا را در بین مشتریان و حتی تولیدکنندگان را دارند.

word image 206816 3 - بشقاب دیوارکوب کلاسیک اصفهان جهانی شد - بشقاب دیوارکوب

دلیل این استقبال قابلیت اجرای آسان انواع طرحهای فانتزی، هندسی، سنتی و حتی نوشتن اشعار و آیات قرآنی بر روی دیوارکوبهای دایره ای است اما نباید فراموش کنید که انتخاب ابعاد دیوارکوب نیز اهمیت زیادی در هر چه زیباتر بودن طرحهای اجرا شده روی آن دارد.

شاید در نگاه اول این نوع بشقابهای دیواری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند اما اگر به نمونه های ساخته شده به صورت دستی توجه کنید، مشاهد خواهید کرد که نوع رنگ آمیزی و اجرای نقاشی مورد نظر روی آنها در هر عدد بشقاب خاص و خارق العاده است.

این ویژگی سبب شده تا بشقابهای دیوارکوب دستی مانند مدلهای مینیاتوری و حکاکی شده، ارزش مالی بیشتری داشته باشند، به گونه ای که امروزه میزان تقاضا برای خرید آنها جهت استفاده و نصب در مراکز اداری و رسمی بیشتر از مدلهای ساخته شده به صورت صنعتی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.