شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43689 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2453×
كشف محموله یک میلیاردی مواد غذایی قاچاق در رشت
15 مهر 1395 ساعت: 21:37
شناسه : 20728
1

كارآگاهان آگاهی استان گیلان محموله یک میلیارد و 230 میلیون ریالی مواد غذایی خارجی قاچاق را در شهرستان رشت توقیف كردند. به گزارش «بامردم»، سرهنگ فرهاد فلاح كریمی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان، از کشف محموله یک میلیاردی مواد غذای قاچاق در گیلان خبر داد و اظهار […]

پ
پ

كارآگاهان آگاهی استان گیلان محموله یک میلیارد و 230 میلیون ریالی مواد غذایی خارجی قاچاق را در شهرستان رشت توقیف كردند.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ فرهاد فلاح كریمی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان، از کشف محموله یک میلیاردی مواد غذای قاچاق در گیلان خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت گزارشات مردمی از ورود بار قاچاق به یكی از باربرهای شهرستان رشت مطلع شده و با همراهی تعزیرات حكومتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینكه یك دستگاه كامیون كه كارگرها در حین تخلیه بار این خودرو بودند، در محل توقیف شد، افزود: كارآگاهان آگاهی از قسمت بار این خودرو 156 هزار و 164 قلم انواع مواد غذایی خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمركی و بهداشتی كشف كردند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه راننده 45 ساله خودرو كه اهل و ساكن قزوین و صاحب 40 ساله این محموله كه اهل و ساكن رشت بودند، دستگیر شدند، گفت: ارزش تقریبی كالای كشف شده در بازار حدود یک میلیارد و 230 میلیون ریال می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به اینكه نمونه‌ای از كالاها جهت آزمایشات تحویل نماینده سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی شد، از شهروندان گیلانی خواست هرگونه تحركات مشكوک در خصوص قاچاق را بلافاصله از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 و یا شماره130و 2188551 به پلیس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.