پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
حق نداریم جلسات احزاب سیاسی با کارکرد انتخاباتی را در دستگاه های دولتی برگزار کنیم
16 مهر 1395 ساعت: 13:24
شناسه : 20804
2

نیکفر همچنین با اشاره به برگزاری جلسات احزاب سیاسی با کارکردها انتخاباتی که درشهرستان لاهیجان برگزار می شود گفت: حق نداریم جلسات را در دستگاه های دولتی برگزار کنیم به گزارش «بامردم»، ذبیح نیکفر در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که عصر امروز(پنج شنبه۱۵ مهر) با حضور روسای ادارت و نهادها برگزارشد با بیان اینکه […]

پ
پ

نیکفر

نیکفر همچنین با اشاره به برگزاری جلسات احزاب سیاسی با کارکردها انتخاباتی که درشهرستان لاهیجان برگزار می شود گفت: حق نداریم جلسات را در دستگاه های دولتی برگزار کنیم

به گزارش «بامردم»، ذبیح نیکفر در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که عصر امروز(پنج شنبه۱۵ مهر) با حضور روسای ادارت و نهادها برگزارشد با بیان اینکه گاها به مسائلی برخورد میکنیم که عجیب است گفت: عده ای فکر میکنند شهر رها شده و یکی رفته و هرکس باید دنبال کار خود باشد و راسا امورات را پیگیری کند، قانون عوض نشده بلکه آدم عوض شده و دلیلش چیزی جز خواست مردم نبوده است؛ مردم هم برای تغییراتی این موضوع را خواستند.

وی با بیان اینکه از روسای ادارت و مسئولین شهرستان می خواهیم به وظایف خود عمل کنند گفت: زمانی دربوق و کرنا کردند که نماینده حق دخالت ندارد، فردی گفت که فلانی را ارتقاء دادیم و به وی پست دادیم، پس چرا از این فرد سوال نکردید که چرا در امورات و عزل و نصب ها دخالت کردید؛ آیا  این انتقاد به شما وارد است یا خیر؟

نماینده مردم لاهیجان با ابراز تعجب از برخورد برخی روسای ادارت گفت: ارباب رجوع در اداره حضور پیدا میکند ولی رئیس اداره میگوید بروید قانون گذار را پیدا کنید و ارباب رجوع را به دفتر بنده آدرس میدهد؛ این برخوردها به نفع شما، ما و نظام جمهوری اسلامی نیست زیرا افتخار ما این  است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های آن فعالیت میکنیم.

**چرا کارگران چندین ماه حقوق دریافت نکرده اند؟

وی با بیان اینکه چرا کارگر باید معترض باشد که حقوق چندماهه خود را دریافت نکرده است گفت: شما حداقل افکار عمومی را بیدار کنید و دلیل آن را بیان کنید. اسلام و منویات دینی به ما میگوید که عرق کارگر خشک نشده باید مزدش پرداخت شود.

نیکفر افزود: برخی کارهای غیرضروری انجام می شود ولی موجبات نارضایتی کارگران هم فراهم میشود. ما علاقه مند نیستیم که دفتر ما شلوغ شود، هزاران نامه بنویسیم ولی اثری نداشته باشد.

وی در تذکری به برخی از روسای ادارت با بیان اینکه اگر قرار است کاری صورت پذیرد، امکاناتش نیز مهیا باشد ولی به هر دلیلی انجام نشود به طور قطع یقین، بدانید از مافوق آن رئیس پاسخ می خواهیم گفت: پاتولوژی و سنگ شکن بیمارستان ۲۲آبان چند ماه است که تعطیل است و آقایان باید توضیح دهند، اگرچه ما اعلام کردیم ولی جوابی از دوستان نشنیدیم و با مراجعه به وزارت خانه اقدامات لازمی در حال انجام است.

**پیگیر بازگشایی داروخانه هلال احمر هستم

نیکفربا بیان اینکه ناتوان از پیگیری و بی برنامه برای پیگیری نیستیم با بیان اینکه داروخانه هلال احمر به طور جدی در حال پیگیری است و جلساتی برگزار خواهیم کرد گفت: داروخانه ای که شهریور ماه سال ۹۴ حکم تعطیلی اش صادرشد ولی حالا باید دست به دست هم دهیم و این خدمت را به مردم ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه نباید حرف هایی بزنیم که بوی انتقاد نداشته باشد و صرفا برای مچ گیری باشد گفت: بنده به دنبال مچ گیری نیستم، اگر بنده یا دفتر بنده به ادارات سرمیزنند، برای شفاف سازی است و هدفی جز پیگیری و شفاف سازی وجود ندارد و این اقدامات برای حل مشکلات مردم است.

**تقاطع غیرهمسطح میدان گیل بدون یک ریال اعتبار آغاز شد

نیکفر با اشاره به تقاطع غیرهمسطح میدان گیل با بیان اینکه این روزها در رسانه ها مسائلی درباره این پروژه مطرح میشود گفت: من از دفاع جانانه فرماندار در آن جلسه تشکر میکنم.

«کاوه مجاری رئیس اداره راه و شهرسازی پیش از سخنان نماینده لاهیجان و با نظر فرماندار به صورت تصادفی، گزارش عملکرد اداره راه و شهرسازی را بیان کرد که ۲ بار گفت: از دفاع جانانه فرماندار در جلسه با معاون وزیر تشکر میکنم و این درحالی بود که وی نامی از نماینده لاهیجان نیاورد و این موضوع موجب تعجب حاضران شد»

نیکفر افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی به دعوت بنده به لاهیجان آمد و یک دلیل عمده آن هم برای این بود که تکلیف این تقاطع روشن شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه این پروژه بدون یک ریال اعتبار آغاز شد گفت: بنده از این پروژه دفاع کردم و مستندات آن نیز موجود است.

**از عزیزی که برای من یادداشت روزانه می نویسد تشکر میکنم

نیکفر با بیان اینکه از عزیزی که فایل صوتی جلسه را به بیرون پخش کرد و آن بزرگواری که برای من یادداشت روزانه مینویسد نیز تشکر میکنم گفت: معلوم شد که ما باید در جلسات بیشتر متوجه و مواظب خودمان باشیم.

وی افزود: من مخالف این طرح نیستم و افتخار میکنم که این طرح اجرا شود. خصوصا در محضر دکتر نوبخت عرض کردم که نماینده سابق باید کمک کنند تا این پروژه ها را به پیش ببریم، ایشان را برای افتتاح این پروژه دعوت میکنیم و به ایشان احترام میگذاریم.

عده ای معتقدند فیش های نجومی حق مسئولین است!

نیکفر با بیان اینکه گویا من هم باید مثل دیگران، اقدامات را در بوق و کرنا کنم و گویا میخواهند ما را وارد فضایی کنند که ادبیات گذشته را ادامه دهیم گفت: بنده به روش و منش خودم عمل میکنم و مردم نیز به همین دلیل به بنده رای دادند و حاضر نیستم خدمتی که به مردم می شود را مصادره به مطلوب و به نام خودم کنم.

وی افزود: مجروحین شیمیایی و جانبازان قطع نخاعی در این بین چه نقشی دارند و چه چیزی در این انقلاب به نام آنها ثبت شده است گفت: کدام سند به نام آنها صادر شده و در کدام اطلاعیه از شهدا، جانبازان و خانواده های آنان تقدیر و تشکر شده است.

نیکفر با بیان اینکه در این شرایط عده ای هم از فیش های نجومی حمایت می کنند و می گویند که فیش های نجومی حق مسئولین است گفت: کدام حق؟ ما برای شهدا چه کردیم و حق آنها کجا رفته است؛ اگر کاری کردیم به وظیفه خود عمل کردیم و برای نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره)، رهبری و شهدا بوده و اگر قصور و کوتاهی داشتیم باید در این دنیا و سرای آخرت پاسخگو باشیم.

سنگ ها را پرتاب کنید ولی اجازه نمی دهم مردم را ناامید کنید

نیکفر با اشاره به به برخی سایت های زنجیره ای در گیلان که به صورت هماهنگ در پی تخریب چهره نماینده لاهیجان و ناامید کردن مردم حوزه انتخابیه هستن با بیان اینکه سلسه اقداماتی صورت گرفته و حرف هایی به نقل قول از بنده یا برعلیه بنده بیان می شود که از همه این افراد و سایت ها تشکر میکنم گفت: این بدین معنی است که بنده حرکت هایی انجام داده ام و اثرگذار بوده ام و نگرانی حضرات نیز از همین رو است.

وی با اشاره به ضرب المثل معروف با بیان اینکه قطاری که حرکت نمی کند کسی به سمتش سنگی پرتاب نمی کند گفت: سنگ ها را پرتاب کنید، بنده آماده ام ولی اجازه نمی دهم مردم حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل را نسبت به آینده، نظام جمهوری اسلامی ناامید کنید و اگر خدشه ای به نظام و عوامل نظام وارد شود ما همه مسئول هستیم و بالاتر تکلیف و وظیفه ما حفظ نظام است.

**برگزاری جلسات انتخاباتی در دستگاه های دولتی تشکیک بی طرفی دولت در انتخابات میکند

نیکفر همچنین با اشاره به برگزاری جلسات احزاب سیاسی با کارکردها انتخاباتی که درشهرستان لاهیجان برگزار می شود با بیان اینکه هرعزیزی برای تنویر افکار عمومی،ارائه عملکردها و هرآنچه انتخابات لازم دارد تا مردم را به این عرصه  وارد کنیم گفت: ولی حق نداریم جلسات را در دستگاه های دولتی برگزار کنیم و مسئولین اجرایی و نظارتی باید با کسانی در دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی جلسات انتخاباتی برگزار می کنند برخورد کنند.

وی افزود: این مکان ها تعلق به همه دارد و دولت باید بی طرفی خود را در انتخابات حفظ کند و این گونه جلسات ایجاد تشکیک در بی طرفی انتخابات خواهد بود.

نیکفر افزود: با هوش و ذکاوتی که از رئیس جمهور سراغ داریم بعید میدانم به این گونه اقدامات رضایت داشته باشند، انتخابات را یک سویه کردن، و اقداماتی از این دست به نفع دولت و رئیس جمهور نخواهد بود.

منبع: «لاهیجان»

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.