شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43691 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2453×
کارگاه مجاز دوگانه سوز کردن خودروها در گیلان وجود ندارد
17 مهر 1395 ساعت: 14:42
شناسه : 20980
2

رئیس واحد CNG (گازطبیعی)شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت:در حال حاضر هیچ کارگاه مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها در سطح استان وجود ندارد. مهران قاسمی باغیرمجاز خواندن کلیه کارگاه هایی که مبادرت به دوگانه سوز کردن خودرو در سطح استان می کنند، گفت:در حال حاضر هیچ کارگاه مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها در سطح استان وجود […]

پ
پ

رئیس واحد CNG (گازطبیعی)شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت:در حال حاضر هیچ کارگاه مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها در سطح استان وجود ندارد.

مهران قاسمی باغیرمجاز خواندن کلیه کارگاه هایی که مبادرت به دوگانه سوز کردن خودرو در سطح استان می کنند، گفت:در حال حاضر هیچ کارگاه مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها در سطح استان وجود ندارد.

رئیس واحد CNG(گازطبیعی)شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان افزود:نظر به آثار و تبعات سوء جانی و مالی ناشی از دوگانه سوز کردن خودروها در کارگاه های غیرمجاز واحد روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان طی اطلاعیه ای از مردم خواسته است از دوگانه سوز کردن خودروها  در کارگاه های غیر مجاز اکیداً خودداری کنند.

وی ادامه داد:در این اطلاعیه به مردم هشدار داده شده است که تنها خودروهایی که از مبداء و در صنایع خودروسازی دوگانه سوز شده اند مجاز بوده و هیچ کارگاهی مجاز به انجام این کار پس از ساخت خودرو نیست.

رئیس واحد CNG (گازطبیعی)شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه استان گیلان 96 جایگاه CNG فعال دارد، اضافه کرد:تعداد 61 باب جایگاه تک منظوره CNG و 35 باب جایگاه دو منظوره در سطح استان فعال است که در مجموع با 410 نازل سوخترسانی به خودروهای گازسوز و دوگانه سوز مجاز را بر عهده دارند .

قاسمی با تاکید بر رعایت الزامات ایمنی در جایگاه های  CNG،خاموش کردن و خروج راننده و کلیه سرنشینان از خودرو و عدم استعمال دخانیات توسط مردم در زمان سوختگیری و اطمینان از مجاز بودن برچسب سوختگیری، اتصال نازل دیسپنسر به خودرو،بازدید مخازن سوخت و کنترل عدم نشتی توسط اپراتور را از الزامات در جایگاههای عرضه CNG خواند .

وی یادآور شد:حادثه معلول عواملی است که در یک آن جمع و فراهم می شوند بنابراین لازم است هم کارکنان جایگاه ها و هم مردم در هنگام سوختگیری با نهایت سعه صدر و آرامش و رعایت کلیه اصول و الزامات ایمنی نسبت به این امر مبادرت نمایند که شاهد سانحه دلخراش نباشیم .

رئیس واحد CNG (گازطبیعی)شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از بازدیدهای دوره ای کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و نظارت مستقیم بر جایگاه های عرضه cng خبر داد و افزود:علاوه بر این نظارت های فنی و کنترل کیفی فرآورده، گشت های مشترک نیز با همراهی ادارات استاندارد،تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای صحت میزان فرآورده تحویلی به مشتریان به عمل می آید. /ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.