شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43691 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2453×
توجه به فناوری های روز در پست ادامه یابد
17 مهر 1395 ساعت: 21:38
شناسه : 20987
1

استاندار گیلان گفت: باید تغییر رویکرد و توجه به فناوری های روز در مجموعه پست ادامه یابد. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز شنبه در دیدار مدیران شرکت ملی پست گیلان، این شرکت را زمینه ساز مشارکت های اجتماعی مردم دانست و با اشاره به نقش مهم شرکت پست در کاهش ترافیک اظهار داشت: پست […]

پ
پ

%d9%86%d8%ac%d9%81%db%8c

استاندار گیلان گفت: باید تغییر رویکرد و توجه به فناوری های روز در مجموعه پست ادامه یابد.

به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز شنبه در دیدار مدیران شرکت ملی پست گیلان، این شرکت را زمینه ساز مشارکت های اجتماعی مردم دانست و با اشاره به نقش مهم شرکت پست در کاهش ترافیک اظهار داشت: پست نقش بسزایی در کاهش ترویج فرهنگ بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی، عبور و مرور غیر ضرور مردم در شهرها را ایفا می کند.
وی افزود: بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی و خدمات ارائه شده از سوی شرکت پست موجبات ارتباط تنگاتنگ با مردم را فراهم خواهد کرد.
نجفی اجرای دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و اندیشه های بهره گیری از فناوری و ابزارهای الکترونیک را از جمله اقدامات مهم دانست و ادامه داد: شرکت ملی پست با اندیشه ارائه خدمات سریع، متنوع می تواند نقش مهمی در مشارکت اجتماعی مردم ایفاء کند.
وی به وجود اعتماد، اطمینان و ابزار قوی در شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بیش از پیش از خدمات ارائه شده از این شرکت بهره گیرند و تغییر رویکرد و توجه به فناوری های روز در پست ادامه یابد.
استاندار گیلان بر ضرورت بهره گیری از فرصت وجود دهیاران در اجرای سیاست های شرکت پست تأکید کرد و گفت: دهیاران ظرفیتی مناسب هستند که ارتباط میان مردم و دولت را تسهیل می کنند.
وی با مثبت ارزیابی کردن گزارش های ارائه شده از سوی مدیر عامل این شرکت، خواستار فراهم کردن شرایط لازم در بهره گیری هر چه بیشتر مردم از خدمات شرکت ملی پست شد.
در این دیدار کارکنان شرکت پست به مناسبت روز جهانی پست، تمبر یادبودی به استاندار گیلان اهداء کردند.
از سال 1969 روز نهم اکتبر برابر با 17 مهرماه همزمان با سالروز تاسیس اتحادیه جهانی پست ، به عنوان روز جهانی پست نامگذاری شده است.
هم اینک 800 واحد پستی در گیلان وجود دارد که حدود 400 دفتر خدمات روستایی ICT مشغول به کار، خصوصی هستند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.