شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43691 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2453×
پیام تسلیت محرم شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان
18 مهر 1395 ساعت: 15:08
شناسه : 21008
1

ماه محرم زيباترين جلوه عشق و ايثار و دين محوري فرا مي رسد و مسلمانان با چشماني اشكبار در سوگ سرور و سالار شهيدان، بار ديگر درس صبر، تعهد و آزادگي را در مكتب انسان سازي عاشورا مرور مي كنند. هر روز اين ماه، فرصت بي نظيري براي تفكر در ماهيت قيامي است كه بقاي […]

پ
پ

ماه محرم زيباترين جلوه عشق و ايثار و دين محوري فرا مي رسد و مسلمانان با چشماني اشكبار در سوگ سرور و سالار شهيدان، بار ديگر درس صبر، تعهد و آزادگي را در مكتب انسان سازي عاشورا مرور مي كنند. هر روز اين ماه، فرصت بي نظيري براي تفكر در ماهيت قيامي است كه بقاي دين مبين اسلام را تضمين كرده وكامل ترين نمونه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق، عليه باطل است. بدون شك امروزه ایستادگی آزاديخواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت هاي استكباري تنها به مدد تاسي از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.

واقعه عاشورا يك رويداد ساده در بستر تاريخ نيست، بلكه براي تمام انسان هاي آزاده دانشگاهي است كه ذلت‌ گريزي، ستم‌ ستيزي و حمايت از دين و پايبندي به آداب و اصول اخلاقي را در تاثيرگذار ترين شكل ممكن تدريس مي كند. براي دشمنان دين نيز صحنه عبرتي است كه آنان را به رهايي از اسارت و بندگي نفس فرا مي خواند.
اعضای استان گیلان بنیاد امید ایرانیان نيز امسال مراسم سوگواري محرم را همچون هم استانی های خود با حضور گسترده و با شكوه تر از سال هاي گذشته برگزار خواهند کرد و همچون همه مسلمانان با بر پايي شايسته مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان ضمن ترويج فرهنگ عاشورايي در تمامی نقاط استان گیلان ، نمونه هاي ارزشمندي از آداب و رسوم اقوام مختلف ايراني و گیلانی را درعرض ارادت به حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به تصوير مي كشند.

در پایان ابتدا فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و ياران وفادارش را به همه دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام به ويژه مردم فهیم و ولایتمدار گیلان تسلیت و تعزيت عرض نموده و از خداوند منان عزت و سربلندي مسلمانان ايران و جهان را مسئلت مي نمايم.
شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.