شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43691 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2453×
افزایش ابر و رگبار باران در گیلان از فردا
18 مهر 1395 ساعت: 15:21
شناسه : 21011
1

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران در استان از فردا (دوشنبه) خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی امواح به نسبت پایدار از فردا در منطقه است و این سامانه ناپایدار به تناوب تا […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران در استان از فردا (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی امواح به نسبت پایدار از فردا در منطقه است و این سامانه ناپایدار به تناوب تا پنجشنبه در منطقه فعال و سبب بارندگی ، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهد شد.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی، اواخر وقت بعضی نقاط افزایش ابر و وزش باد و احتمال رگبار پراکنده عنوان کرد.
غلامی آسمان استان برای فردا را نیز کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران پیش بینی کرد.
وی ادامه داد: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته مربوط به دیلمان با 29 درجه سلسیوس و کمینه دما با 10 درجه مربوط به ماسوله بوده است.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 26 و 17 درجه سلسیوس ذکر کرد. / ایرنا

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.