شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43696 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
انجام سرشماری اینترنتی رایگان در دهیاری ها و ادارات
22 مهر 1395 ساعت: 13:30
شناسه : 21413
2

فرماندار لنگرود با تاکید بر انجام سرشماری به صورت اینترنتی، گفت: میز سرشماری در کلیه ادارات شهرستان انجام و کار سرشماری را به صورت رایگان انجام می دهند که ظرف دو تا سه روز آینده هم میز سرشماری در دهیاری ها تشکیل می شود. به گزارش «بامردم»، سید رضا جوادپور اظهار کرد:اجتماع عاشورائیان مردم لنگرود در شب اربعین […]

پ
پ

فرماندار لنگرود با تاکید بر انجام سرشماری به صورت اینترنتی، گفت: میز سرشماری در کلیه ادارات شهرستان انجام و کار سرشماری را به صورت رایگان انجام می دهند که ظرف دو تا سه روز آینده هم میز سرشماری در دهیاری ها تشکیل می شود.

به گزارش «بامردم»، سید رضا جوادپور اظهار کرد:اجتماع عاشورائیان مردم لنگرود در شب اربعین برگزار می شود و مردم آمادگی لازم را برای حضور این اجتماع عاشورایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه موکب لنگرود در سال گذشته به نحوه شایسته ای از زائران پذیرایی و مورد تقدیر هم قرار گرفت، افزود: توزیع بیش از هفت هزار و 500 وعده غذایی بر عهده این موکب بود.

فرماندار لنگرود با تاکید بر انجام سرشماری به صورت اینترنتی، تصریح کرد: میز سرشماری در کلیه ادارات شهرستان انجام و کار سرشماری را به صورت رایگان انجام می دهند که ظرف دو تا سه روز آینده هم میز سرشماری در دهیاری ها تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه ظرف 48 ساعت گذشته رشد ثبت نام اینترنتی سرعت بیشتری یافت، خاطرنشان کرد: جایگاه شهرستان در حال حاضر مطلوب نیست و باید با کمک همه ادارات، نهادها، شوراها و دهیاران ثبت نام اینترنتی سرشماری انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: باید از همه ظرفیت ها در جهت تشویق به همکاری و مشارکت عمومی پاسخگویان استفاده تا فرهنگ آماری در جامعه ارتقا و گسترش یابد./ایسنا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.