شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43696 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
رتبه نخست سیاهکل در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن
22 مهر 1395 ساعت: 13:43
شناسه : 21417
2

فرماندار سیاهکل گفت: با همت همه دست اندرکاران توانستیم تا به امروز مقام اول را در امر انجام سرشماری اینترنتی در استان گیلان کسب کنیم و این یک افتخار است. به گزارش «بامردم»، مهندس رضا اسلامی در جلسه بررسی آخرین اقدامات درخصوص انجام سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان سیاهکل، با عرض تسلیت به […]

پ
پ

رضا اسلامی

فرماندار سیاهکل گفت: با همت همه دست اندرکاران توانستیم تا به امروز مقام اول را در امر انجام سرشماری اینترنتی در استان گیلان کسب کنیم و این یک افتخار است.

به گزارش «بامردم»، مهندس رضا اسلامی در جلسه بررسی آخرین اقدامات درخصوص انجام سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان سیاهکل، با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه عوامل دست اندرکار در امر انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن، گفت: با همت همه ما توانستیم تا به امروز مقام اول را در امر انجام سرشماری اینترنتی در استان گیلان کسب کنیم و این یک افتخاری است برای ما که علیرغم کمبود امکانات و همچنین عدم برخورداری از اینترنت در اغلب روستاها این مقام را در سطح استان بدست آوریم، البته باید بیش از پیش تلاش کنیم تا این جایگاه را همچنان تا پایان موعد سرشماری اینترنتی حفظ کنیم.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه موفقیت بدست آمده کار یک فرد یا یک دستگاه نیست بلکه همه عوامل و تیم مدیریتی شهرستان با تمام توان خود در امر سرشماری همت داشته اند، افزود: در اولین روز از سرشماری اینترنتی، شهرستان سیاهکل رتبه 14 از میان 16 شهرستان گیلان را داشت لذا توانستیم با تلاش فراوان سیاهکل را به رتبه 9، سپس 5 و نهایتا به 4 برسانیم که البته با اختلاف کمتر از یک درصد نسبت به شهرستان سوم در این جایگاه قرار گرفتیم، اما امروز شاهدیم با تلاش مضاعف همه عوامل دست اندرکار و از همه مهمتر درک عمیقی که مردم فهیم شهرستان از نقش آمار در برنامه ریزی کشور و همچنین اهمیت سرشماری دارند، سیاهکل را به جایگاه و مقام اول در استان برسانیم.

وی اضافه کرد: این نهایت هدف ما نیست و قطعا برنامه ای داریم که تا پایان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سیاهکل را در این جایگاه نگه داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راه با وجود همه مشکلات موجود در شهرستان از ادارات خواستیم که امکانات را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند تا بتوانیم به برنامه ای که دولت دنبال می کند، جامع عمل بپوشانیم.

مهندس اسلامی خاطرنشان کرد: طی این مدت با کل مدیران شهرستان هر 48 ساعت جلسه تعریف شده بود و از آنان خواستیم تا گزارش کار ارائه دهند. ضمن آنکه هر روز جلسه ستاد برگزار می گردد.

نماینده عالی دولت در سیاهکل همچنین عنوان کرد: بخشداری مرکزی نیز با دهیاران جلسات مستمر پیرامون ترغیب روستاییان در بحث سرشماری اینترنتی داشته و درخصوص منطقه صعب العبور دیلمان نیز با برگزاری جلسه با بخشداری و دهیاری ها سعی کردیم با درگیر کردن آنها، بودجه بیت المال را به بهترین شکل برای سرشماری صرف نماییم.

وی با بیان اینکه سیاهکل همیشه و در همه عرصه ها پیشگام و پیشتاز بوده است، یادآور شد: این اولین موفقیت سیاهکلی ها نیست بلکه آمادگی لازم برای هر جهش و موفقیتی را دارند و امیدواریم در این عرصه نیز سیاهکل را در باشگاه اینترنتی ها ببینیم و مطمئنیم که با وجود حداقل امکانات، همت مسئولین، دهیاران و شوراهای روستا قطعا سیاهکل را موفق تر از همیشه خواهیم دید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.