جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
توسعه ،پرورش و استعداد یابی، لازمه ارتقای همه جانبه ورزش / اداره کل ورزش و جوانان گیلان پاسخگو باشد
30 مهر 1395 ساعت: 12:01
شناسه : 22269
2

فرماندار رودسر با بیان اینکه نمودی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان گیلان را در این شهرستان نمی بینم تصریح کرد: آنها باید پاسخ دهند چه کمک هایی برای توسعه ورزش این شهرستان کرده اند من در این جا خود مدعی هستم کمک هایی که به رشته های ورزشی شهرستان می شود، کمک هایی […]

پ
پ

%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4فرماندار رودسر با بیان اینکه نمودی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان گیلان را در این شهرستان نمی بینم تصریح کرد: آنها باید پاسخ دهند چه کمک هایی برای توسعه ورزش این شهرستان کرده اند من در این جا خود مدعی هستم کمک هایی که به رشته های ورزشی شهرستان می شود، کمک هایی است که از ناحیه فرمانداری صورت می گیرد.

به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر روز پنجشنبه در شورای ورزش این شهرستان توسعه فضاهای ورزشی به لحاظ کمی و کیفی را به عنوان یکی از مهم ترین و محوری ترین اصول در ورزش مورد تاکید قرار داد و افزود: اینکه در این زمینه فقط به توسعه فضاهای ورزشی به لحاظ فیزیکی بنگریم مطمئنا جواب مطلوب نخواهد داد و بایستی تلاش شود به توسعه ورزش در همه ابعاد نگریسته شود.

وی یکی دیگر الزامات مهم در ورزش را پرورش استعداد های ورزشی عنوان کرد و ادامه داد: پرورش استعداد های ورزشی هم از جهات مختلف ارزشمند است.

وی با تاکید بر این امر که در حوزه های مختلف ورزشی باید قهرمان ملی داشته باشیم گفت: صرف اینکه تنها قهرمان ملی داشته باشیم کفایت نمی کند بلکه باید به توسعه ورزش به طور عام نگاه کرد.

فرماندار رودسر توسعه و نهادینه کردن ورزش را از ضروریات مهم در جامعه دانست و تصریح کرد: انتظاری که از دوستان اداره کل ورزش و جوانان گیلان دارم این است که به جامعه ورزشی شهرستان کمک کنند تا این فرایند به خوبی در جامعه رشد کند.

جانبازی رودسری همچنین از پیگیری جدی در زمینه ساخت سالن بوکس شهرستان و تجهیز سالن وزنه برداری و دیگر پروژه های مهم ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: باید همه تلاش کنیم این ظرفیت ها هر چه زودتر در منطقه فعال شود تا همه از آن بهره مند شوند.

فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمودی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان گیلان را در این شهرستان نمی بینم تصریح کرد: آنها باید پاسخ دهند چه کمک هایی برای توسعه ورزش این شهرستان کرده اند من در این جا خود مدعی هستم کمک هایی که به رشته های ورزشی شهرستان می شود، کمک هایی است که از ناحیه فرمانداری صورت می گیرد.

جانبازی رودسری با بیان اینکه فرمانداری تیم دار و باشگاه دار نیست افزود: ما در حد توان به تیم ها و باشگاه ها کمک می کنیم حال باید بدانیم اداره کل ورزش و جوانان گیلان چه مسئولیتی در این زمینه دارد.

وی در پایان افزود: انتظار بر این است که اداره کل ورزش و جوانان گیلان هیات های استانی را به خوبی ببیند.


منتشر کننده خبر: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.