شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
کشف بيش از ۶هزار کپسول روانگردان در لاهيجان
2 آبان 1395 ساعت: 22:29
شناسه : 22360
1

فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان از کشف بيش از ۶هزار عدد انواع کپسول روانگردان در اين شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمي  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پي اخبار واصله در خصوص خريد و فروش قرصهاي روان گردان در شهرستان لاهيجان ، رسيدگي به موضوع با اهميت ويژه در دستور کار اين […]

پ
پ

محمود قاسمي

فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان از کشف بيش از ۶هزار عدد انواع کپسول روانگردان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمي  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پي اخبار واصله در خصوص خريد و فروش قرصهاي روان گردان در شهرستان لاهيجان ، رسيدگي به موضوع با اهميت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:ماموران كلانتري۱۱ شهرستان پس از بررسي وپيگيري دقيق موضوع به فردي مشكوك و تعقيب و مراقبت نامحسوس و شبانه روزي از وي را در دستور كار قرار دادند.

سرهنگ قاسمي ادامه داد: ماموران در نتيجه اقدامات اطلاعاتي و شبانه روزي مخفيگاه متهم راشناسايي و در يك عمليات غافيلگيرانه وي را دستگير كردند.

وبا اشاره به اينكه از متهم تعداد ۶هزارو ۷۳۳ عدد كپسول روانگردان كشف و ضبط شد افزود: متهم ۴۳ساله با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.