یکشنبه, 8 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
برای جمع‌آوری آب‌های سطحی ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری نیاز است
2 آبان 1395 ساعت: 22:57
شناسه : 22361
2

شهردار آستانه‌اشرفیه امروز در نشست با فرماندار این شهرستان درباره لایروبی انهار و آب‌گرفتگی سطح معابر شهر گفت: برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در این شهرستان ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری نیاز است. به گزارش «بامردم»، در این نشست که رئیس اداره آبفای این شهرستان نیز حضور داشت عبدالرضا سلیمانی به طرح و برنامه‌های شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی […]

پ
پ

%d8%b9%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-2

شهردار آستانه‌اشرفیه امروز در نشست با فرماندار این شهرستان درباره لایروبی انهار و آب‌گرفتگی سطح معابر شهر گفت: برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در این شهرستان ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری نیاز است.

به گزارش «بامردم»، در این نشست که رئیس اداره آبفای این شهرستان نیز حضور داشت عبدالرضا سلیمانی به طرح و برنامه‌های شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی این شهرستان اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با استانداری انجام‌گرفته تا با اختصاص دو کیلومتر لوله‌های ۱۰۰۰ برای این شهرستان بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

وی بابیان اینکه امسال در بودجه شهرداری فقط ۴۰۰ میلیون تومان برای لوله‌گذاری اختصاص‌یافته است اظهار کرد: به دلیل آب بر نبودن منطقه حسین‌آباد، باید انهار کوچه خوش‌نشین لایروبی و با لوله‌گذاری، آب‌های سطحی این منطقه به مزارع بالا هدایت شود.

شهردار آستانه به برنامه‌های خود در خصوص لوله‌گذاری و ساماندهی خیابان زعیمی به طول ۱۳۰۰ متر، دفع آب‌های سطحی از امتداد خیابان تختی تا آقا سید محمد به طول ۱۰۰۰ متر، شهدای حسن دوخت تا پیام نور به طول ۱ کیلومتر، جمع‌آوری آب‌های جنب تأمین اجتماعی و لوله‌گذاری در کورکا به طول ۱۴۵۰ متر را از اولویت‌های خود برشمرد که در صورت تحقق لوله‌های ۱۰۰۰، شهرداری آمادگی هزینه کرد آن‌ها را برای جاگذاری دارد.

در این نشست مسائل مربوط به چگونگی مشارکت مردم در کمک به شهرداری برای لوله‌گذاری و لایروبی انهار از طریق قوانین موجود موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که هماهنگی‌های لازم طی نشست کارشناسی بررسی و در شورای شهر مطرح و مصوب گردد.


منبع: جلال شرق/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.