یکشنبه, 8 مهر 1403 Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
دام‌های هوایی دست از سر پرندگان مهاجر برنمی‌دارند
4 آبان 1395 ساعت: 12:16
شناسه : 22423
1

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از پاکسازی مناطق اطراف پاسگاه چمخاله لنگرود از دام های هوایی خبر داد. به گزارش «بامردم»، ساسان اکبری‌پور گفت:مناطق اطراف حوزه تحت مدیریت پاسگاه محیط‌بانی چمخاله لنگرود طی یک عملیات مشترک با حضور پرسنل یگان استان و محیط بانان این پاسگاه از دام های هوایی پاکسازی شد. وی افزود: […]

پ
پ

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از پاکسازی مناطق اطراف پاسگاه چمخاله لنگرود از دام های هوایی خبر داد.

به گزارش «بامردم»، ساسان اکبری‌پور گفت:مناطق اطراف حوزه تحت مدیریت پاسگاه محیط‌بانی چمخاله لنگرود طی یک عملیات مشترک با حضور پرسنل یگان استان و محیط بانان این پاسگاه از دام های هوایی پاکسازی شد.

وی افزود: در جریان این ماموریت اجرایی بیش از 100 رشته دام هوایی جمع آوری شد.

اکبری پور با اشاره به اینکه دام های هوای برای شکار پرندگان مهاجر پهن می شوند،خاطر نشان کرد: 2 نفر از متخلفین نیز در امروز دستگیر شدند و به همراه مدارک و مستندات جهت طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان خاطر نشان کرد:استفاده از دام و تور هوایی برای شکار ، ممنوع است و این ادوات جزو موارد غیرمجاز شکار و صید پرندگان محسوب می شود که اغلب باعث به دام افتادن انواع پرندگان و خفه شدن آنها در دام می شود که از لحاظ شرعی هم مشکلاتی را ایجاد می‌کند.


 منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.