یکشنبه, 8 مهر 1403 Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
محورهای برفگیر گیلان باز است/ بیشترین بارش در محور اسالم به خلخال
5 آبان 1395 ساعت: 22:52
شناسه : 22461
2

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در محور اسالم به خلخال 35 سانتیمتر برف به زمین نشسته که تاکنون این بیشترین بارش گزارش شده در ارتفاعات استان بوده است. به گزارش «بامردم»، مهندس ناصر آل‌محمدی از اجرای عملیات برفروبی توسط اکیپ‌های راهداری در ارتفاعات برفگیر استان خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم […]

پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در محور اسالم به خلخال 35 سانتیمتر برف به زمین نشسته که تاکنون این بیشترین بارش گزارش شده در ارتفاعات استان بوده است.

به گزارش «بامردم»، مهندس ناصر آل‌محمدی از اجرای عملیات برفروبی توسط اکیپ‌های راهداری در ارتفاعات برفگیر استان خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم بارش های برف پاییزی صورت پذیرفته در ارتفاعات استان گیلان با تلاش بی وقفه راهداران و عملیات برفروبی صورت پذیرفته تمامی محورهای برفگیر استان باز و تردد روان برقرار می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: بیشترین بارش‌های برف در محورهای اسالم به خلخال، پونل – خلخال، ماسال – گیلوان و ارتفاعات دیلمان بوده که در این راستا اکیپ‌های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مستقر در راهدارخانه‌های محورهای یاد شده اقدام به اجرای عملیات ویژه راهداری پاییزی(نمک‌پاشی و برفروبی) وی با بیان اینکه در محور اسالم به خلخال 35 سانتیمتر برف به زمین نشسته که تاکنون این بیشترین بارش گزارش شده در ارتفاعات استان بوده است، خاطرنشان کرد: در محور پونل – خلخال ارتفاع برف به 20 سانتیمتر رسیده و در محور ماسال – گیلوان هم ارتفاع برف به حدود 15 سانتیمتر رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد:در ارتفاعات دیلمان نیز 10 سانتیمتر برف به زمین نشسته، اما ریزش برف در محور بلوردکان – حصیل‌دشت املش هم در حد سفیدپوش کردن(3 سانتیمتر) بوده است.

آل‌محمدی ضمن بیان این نکته که تمامی اکیپ‌های برفروبی با تجهیزات کمل و گشت‌زنی در محورها جهت انجام عملیات راهداری پاییزی در حال آماده‌باش کامل می باشند،گفت:عملیات برفروبی به قوت در حال اجراست لذا از رانندگان می‌خواهیم ضمن همراه داشتن تجهیزات مناسب،احتیاط لازم را در رانندگی به ویژه در محورهای برفگیر استان داشته باشند.


 منبع: ایسنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.