یکشنبه, 8 مهر 1403 Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
دعوت از جوانان برای حضور در کارگروه‌های اجتماعی و فرهنگی گیلان
6 آبان 1395 ساعت: 16:10
شناسه : 22514
2

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از دعوت جوانان برای حضور در کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی این اداره کل به عنوان عضو مدعو خبر داد. به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش گفت: این دعوت با توجه به دستور استاندار گیلان در راستای بهره‌مندی از دیدگاههای جوانان در تصمیم سازی‌ها توسط دستگاههای اجرایی انجام شده است. […]

پ
پ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از دعوت جوانان برای حضور در کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی این اداره کل به عنوان عضو مدعو خبر داد.

به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش گفت: این دعوت با توجه به دستور استاندار گیلان در راستای بهره‌مندی از دیدگاههای جوانان در تصمیم سازی‌ها توسط دستگاههای اجرایی انجام شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به کارگروه‌های مختلفی که در حوزه فعالیت‌های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان وجود دارد به پیشنهاد این اداره کل برای ۲۵ نفر از جوانان با توجه به تخصص‌های آنان طی احکامی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای حضور در جلسات دعوت به عمل آمده است.
وی اظهار داشت: این افراد به عنوان اعضای مدعو و افتخاری در کارگروه‌ها سازماندهی شده‌اند تا ضمن بهره‌مندی از نظرات آنان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی زمینه‌ها تجربه اندوزی آنان نیز در شناخت از کارکرد کارگروه‌ها و حضور در مجامع تصمیم ساز فراهم شود.
وی افزود: استاندار گیلان با توجه به اهمیتی که برای تجربه اندوزی و تربیت نیروی انسانی قائل هستند طی دستوری به معاونین استاندار و مدیران اجرایی از آنان خواسته‌اند تا از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده و دیدگاههای آنان در برنامه ریزی‌ها در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و آمادگی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی در اجرایی شدن این طرح از این جوانان در کارگروه‌های مختلف این حوزه دعوت بعمل آمده است.
وی یاد آور شد: علاوه بر حضور این افراد در کارهای مختلف برای آنان در نظر گرفته شده است که در این جلسات به تبیین اهداف و برنامه کارگروه‌ها خواهند پرداخت.
وی افزود: برگزاری نشست مشترک با معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری را نیز از دیگر برنامه‌ها در این زمینه عنوان کرد که با جمعی از آنان برگزار شد.


انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.