یکشنبه, 8 مهر 1403 Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
تلاشهای دولت یازدهم موجب بازگشت امنیت روانی به اقتصاد کشور شد
7 آبان 1395 ساعت: 23:51
شناسه : 22561
1

دبیر سابق شورای حامیان تدبیر و امید گیلان گفت: برنامه ریزی و تلاشهای دولت یازدهم طی سالهای گذشته موجب بازگشت امنیت روانی به اقتصاد کشور شد. ثبات نسبی قیمتها و کنترل تورم افسار گسیخته ناشی از سیاستهای دولت قبل نشان از خدمات دولت تدبیر و امید است. به گزارش «بامردم»، شاهد وزیری در نشست هم […]

پ
پ

دبیر سابق شورای حامیان تدبیر و امید گیلان گفت: برنامه ریزی و تلاشهای دولت یازدهم طی سالهای گذشته موجب بازگشت امنیت روانی به اقتصاد کشور شد. ثبات نسبی قیمتها و کنترل تورم افسار گسیخته ناشی از سیاستهای دولت قبل نشان از خدمات دولت تدبیر و امید است.

به گزارش «بامردم»، شاهد وزیری در نشست هم اندیشی جوانان نخبه حامی دولت «تدبیر و امید» و مشاوران جوان دستگاه های اجرایی گیلان که در  شامگاه پنجشنبه در هتل معین فومن برگزار شد ،با تشکر از فرماندار فومن به دلیل حمایت از جوانان و حامیان دولت و شجاعت در برگزاری این نشست گفت: امروز پس از گذشت قریب به چهل ماه از عمر دولت یازدهم شاهد ثبات سیاسی و امنیت اقتصادی در کشور هستیم. بازگشت جایگاه سیاسی ایران در عرصه بین الملل و خاور میانه، توافق برجام، مهار تورم افسار گسیخته حاکم بر اقتصاد کشور و ثبات نسبی قیمتها تماما حاصل تلاشهای دولت یازدهم است.

امروز دولت یازدهم با تزریق خون دوباره به عرصه فرهنگی کشور موجب رشد و بالندگی مجدد این حوزه در عرصه ملی و بین المللی گردید.
حمایت دولت از انتشار آزاد اخبار و حوزه اطلاع رسانی کشور بر کسی پوشیده نیست و پافشاری دولت در استفاده عموم از نرم افزارهای اجتماعی موبایل موجب شده تا عرصه اطلاع رسانی و روشنگری در چهار چوب قانون رشد کند و جالب است که مخالفین دولت از اینگونه نرم افزارها برای اطلاع رسانی مسائلی همچون فیش های حقوقی نجومی و سایر حملات به دولت تدبیر استفاده کرده اند، امری که دولت نه تنها ان را تکذیب نکرد،بلکه خود پیشگام در برخورد با تخلفات بود.

دبیر سابق شورای حامیان تدبیر و امید گیلان با اشاره به مباحث مطرح شده اقتصادی طی ماههای گذشته توسط منتقدین گفت: املای نانوشته غلط ندارد اما برنامه ریزی و تلاشهای دولت یازدهم طی سالهای گذشته موجب بازگشت امنیت روانی به اقتصاد کشور شد. ثبات نسبی قیمتها و کنترل تورم افسار گسیخته ناشی از سیاستهای دولت قبل نشان از خدمات دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به توافق برجام و نظرات مخالفین ان اظهار کرد: برای حصول این توافق قریب به ۱۳ سال در عرصه بین المللی مذاکره شد اما مخالفین حتی حاضر نیستند ۱۳ ماه برای دیدن اثرات این توافق در حوزه اقتصادی صبوری کنند، کمترین اثرات برجام در کشور امنیت روانی حاصل از ان بر پیکره بازار بود و امیدواریم بزودی شاهد اثرات ملموس این توافق در سطح کشور باشیم.

این فعال حوزه رسانه در ادامه مطالب خود با اشاره به جایگاه امروز ایران در عرصه بین المللی گفت: با تلاشهای دولت یازدهم امروز شاهد بازگشت اعتبار ایران در عرصه بین المللی هستیم، امروز دنیا به این باور رسیده است که تصمیم گیری برای خاورمیانه بدون کرسی ثابت ایران در نشست های مربوط امکان پذیر نیست و تصمیم گیرنده برای حضور یا عدم حضور در این نشستها تنها با جمهوری اسلامی ایران است. تعامل با دنیا به معنای سرسپردگی نیست و تلاشهای دیپلماتیک دولت به معنای مذاکره و گوش شنوا برای ایفای حقوق ملت در عرصه بین المللی است. بارها این جمله را شنیده ایم که قبل از انقلاب اسلامی اتباع ایران می توانستند بدون روادید به سایر کشورها سفر کنند، امروز برای اولین بار پس از انقلاب شاهد این هستیم که با اعتماد سازی در جامعه جهانی کشورهای دیگر یکی پس از دیگری در حال لغو روادید برای ورود اتباع جمهوری اسلامی به کشور خود هستند ان هم بدون پرداخت حق کاپیتالاسیونی که رژیم پهلوی به انها پرداخت میکرد. امروز شاهد ان هستیم که نماینده ملتی ۸۰ میلیونی در صحن سازمان ملل برای صندلی های خالی سخنرانی نمی کند و تمام این موارد حاصل تلاشهای دولت در عرصه بین المللی است.

شاهد وزیری در ادامه مطالب خود با اشاره به تغییرات در کابینه دولت گفت: تغییراتی که دکتر روحانی در بدنه کابینه ایجاد کرده مثبت بوده در روند خدمتگزاری بیشتر  وزارتخانه های مربوطه به مردم موثر خواهد بود اما امیدواریم در سطح استانی نیز شاهد تغییرات باشیم، کابینه دولت در گیلان نیز نیاز به تغییرات دارد و برخی از مدیران باید تغییر کنند. وی با اشاره به تجربه محدود استفاده و اعتماد به جوانان در بدنه مدیریتی استانداری و استان اظهار کرد: همین استفاده محدود از جوانان در بدنه مدیریتی طی سه سال و نیم گذشته نشان داد که انها علاوه بر توانمندی میتوانند موجب اثرات مثبت در این حوزه باشند، امروز برخی از پستهای مدیریتی در استانداری گیلان همچون اداره کل عشایری و روستایی و اداره کل امور اجتماعی با توجه به شایعات انتصاب مدیر ان به عنوان فرماندار بلاتکلیف است و  درخواست و مطالبه جوانان و حامیان دولت از اقای دکتر نجفی این است تا اعتماد حاصل از تجربه مثبت استفاده از جوانان را بسط و گسترش دهد و در تغییرات جدید خود بجای استفاده از جوانان در عناوین تشریفاتی، از کسانی که حایز شرایط لازم هستند در بدنه مدیریتی استان استفاده نماید.

مدیرمسول پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر در پایان صحبتهای خود با اشاره به ضعف دولت در حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت در کشور گفت: تمامی حامیان دولت و معتقدین به شعار تدبیر و امید باید بکوشند تا با روشنگری و اطلاع رسانی در عرصه عمومی نسبت به خدماتی که دولت یازدهم بالاخص در حوزه اقتصادی و عمرانی انجام داده جامعه را اگاه کنند.

این فعال سیاسی گفت :امروز بسیاری از رقبا و مخالفین دولت حوزه اقتصاد را نشانه رفته اند و تنها راه دفاع از خدمات دولت اطلاع رسانی درست و شفاف در این حوزه است.افرادی که در ۸ سال دولت گذشته چشم بر بسیاری از تخلفات مالی بستند و روزه سکوت گرفته اند،امروز به بهانه دفاع از حق الناس به مواردی اشاره می کنند که دولت خود در برخورد با انها پیشگام بوده و در اجرای قانون با احدی مماشات نمی کند. امید است تا با تدبیر و همدلی تمامی حامیان تدبیر و امید در کشور بتوانیم برای چهار سال دیگر دولت را در پیاده سازی سیاستها و برنامه ریزی های خود یاری کنیم.


انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.