یکشنبه, 8 مهر 1403 Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
زیاد حرف زدن نشانه کم عقلی است حتی اگر آن حرف خوب باشد/بسیاری از مسئولان اگر حرف نزنند مشکلات حل می‌شود!
8 آبان 1395 ساعت: 9:36
شناسه : 22567
1

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه بسیاری از مسئولان اگر حرف نزنند مشکلات حل می‌شود گفت: زیاد حرف زدن نشانه کم عقلی است حتی اگر آن حرف خوب باشد. به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رضوان‌فر در خطبه‌این هفته نمازجمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به مناسبت‌های ملی مختلف در هفته پیش‌رو اظهار داشت: مردم ایران به […]

پ
پ

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه بسیاری از مسئولان اگر حرف نزنند مشکلات حل می‌شود گفت: زیاد حرف زدن نشانه کم عقلی است حتی اگر آن حرف خوب باشد.

به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رضوان‌فر در خطبه‌این هفته نمازجمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به مناسبت‌های ملی مختلف در هفته پیش‌رو اظهار داشت: مردم ایران به شکل‌های مختلف ازجمله جوان ۱۳ ساله، عالم پیرمرد، ایستادگی جلوی امریکا و حتی تبعید امام  را به جان خریدند تا لقمه آماده انقلاب تحویل من و شمای مسئول داده شود و وظیفه ما این است که از مردم با عملکردمان تشکر کرده و دنیایشان را آباد کنیم.

وی با بیان اینکه باید طوری رفتار کنیم که وقتی دشمن چهره جمهوری اسلامی ایران را می‌بیند بترسد اظهار داشت: باوجود اینکه ما مسئولان خوبی داریم باید بدانیم که مدیریت سخت است ولی باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن از پرچم جمهوری اسلامی ایران بترسد.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه آباد کردن دنیای مردم همان برپایی عدالت است گفت: حکومت‌ها شاید با کفر باقی بمانند ولی با بی‌عدالتی ازبین می‌روند و اگر مسئولی بداند که کسی بهتر از او برای سمت خویش وجود دارد باید به نفع او کنار بکشد و اورا معرفی کند که اگر این کار را نکند به خدا و رسول خدا خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه زیاد حرف زدن نشانه کم عقلی است حتی اگر آن حرف خوب باشد گفت: بسیاری از مسئولان اگر حرف نزنند مشکلات حل می‌شود  و تنها کافی است که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دهند.

رضوان‌فر با اذعان به اینکه مؤمن و متقی به کسی میگویند که اهل اقتصاد بوده و اسراف نکند افزود: متأسفانه طوری شیطان در زندگی ما نفوذ کرده است که خودمان هم متوجه نیستیم که دشمن از طریق برنامه‌های ضد حجاب در صدد ضربه‌زدن به دین و جامعه است.


منبع: آستان خبر/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.