شنبه, 31 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
سامانه «شهراه» با خدمات جدید در گیلان افتتاح شد/امکان گزارش تمام مشكلات خدمتی بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی
15 آبان 1395 ساعت: 16:35
شناسه : 22910
2

سامانه «شهراه» كه باهدف تعامل و ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی ایجادشده است صبح امروز شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور علی بخش رستمی مدیركل دفتر مدیریت عملكرد و رعایت حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، علی خاوری مدیركل راه و شهرسازی و اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازی […]

پ
پ

سامانه «شهراه» كه باهدف تعامل و ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی ایجادشده است صبح امروز شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور علی بخش رستمی مدیركل دفتر مدیریت عملكرد و رعایت حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، علی خاوری مدیركل راه و شهرسازی و اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازی گیلان افتتاح شد.

به گزارش «بامردم»، با افتتاح این سامانه شهروندان می‌توانند تمامی مشكلات خدمتی كه در بخش‌های مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشاهده می‌كنند را گزارش داده و با كد رهگیری كه پس از ثبت گزارش دریافت می‌نمایند، درخواست خود را در مراحل مختلف پیگیری كنند.

رستمی مدیركل دفتر مدیریت عملكرد و رعایت حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح این سامانه با اشاره به اینكه موضوع شهراه، به‌نوعی ارزیابی دستگاه‌های مربوطه است كه بررسی عملكرد كاركنان را در بر خواهد داشت گفت : راه‌اندازی سامانه شهراه فرآیند احصاء حقوق شهروندی را عمومیت می‌بخشد.

تسریع در احقاق حقوق شهروندی
رستمی پیگیری حقوق مردم جامعه را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: راه‌اندازی سامانه شهراه، می‌تواند موجب شفافیت ارتباط مردم و مسئولین و همچنین تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممكن سازد.

وی در ادامه اظهار داشت  : طبق قوانین جاری مملكت برای حفظ حقوق شهروندی و برای ارتقاء سلامت اداری، كلیه دستگاه‌های دولتی مکلف‌اند خدماتشان را از دیدار گاه الكتریكی، به استحضار مردم  برسانند و خانواده وزارت راه و شهرسازی بیش از ۵۶۰ خدمت در حوزه‌های مختلف به جامعه را ارائه می‌دهد.

مدیركل دفتر مدیریت عملكرد و رعایت حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، خاطرنشان كرد : سامانه شهراه كه ارتباط مردم با مسئولین و مسئولین با مردم است از ۳ ماه مانده به سال ۹۴ به‌صورت آزمایشی تست شد و از اوایل سال ۹۵ به شكل رسمی در سطح كشور به بهره‌برداری رسید و در اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ به‌صورت آزمایشی در گیلان آغاز و سرانجام امروز به‌صورت رسمی راه‌اندازی شد.

بارگذاری ۱۵ درصد خدمات حوزه وزارت راه و شهرسازی در شهراه

این مقام مسئول بابیان اینكه  در حال حاضر از ۵۶۹ خدمات حوزه وزارت راه و شهرسازی، ۱۵درصد آن بارگذاری شده و مابقی هم با توجه به حجم زیاد خدمات در حوزه‌های مختلف، انشا الله به‌مرورزمان در سامانه بارگذاری خواهد شد.

همچنین خاوری مدیركل راه و شهرسازی گیلان هم با اشاره به افتتاح این سامانه گفت: با توجه به تاكید ویژه مقام عالی وزارت، این اداره ‌كل مصمم است كه برنامه‌ها و اقدامات موثری را به اجرا بگذارد و با توجه به اینكه مجموعه راه و شهرسازی به‌واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سروکار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشكلات گام‌های ارزنده‌تری برداشت.

مدیركل راه و شهرسازی در پایان برازم راسخ مجموعه راه و شهرسازی در انجام فرآیند درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه شهراه تاكید كرد.


  منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.