شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
وقتی به پدرم توهین کرد نفهمیدم چه کردم / این خانم هر روز به ما توهین می کرد
30 آبان 1395 ساعت: 13:06
شناسه : 23609
1

مامور شهرداری حمله کننده به یک زن دستفروش در فومن فحاشی آن دستفروش و پسرش را عامل اصلی ماجرا می داند. به گزارش «بامردم»، در فیلمی که از این مامور تعلیق شده شهرداری منتشر شده وی می گوید: به دنبال تعبیه مکانی برای بازاریان همه دستفروشان جای خود را تغییر دادند و وسایل فروش خود را […]

پ
پ

مامور شهرداری حمله کننده به یک زن دستفروش در فومن فحاشی آن دستفروش و پسرش را عامل اصلی ماجرا می داند.

به گزارش «بامردم»، در فیلمی که از این مامور تعلیق شده شهرداری منتشر شده وی می گوید: به دنبال تعبیه مکانی برای بازاریان همه دستفروشان جای خود را تغییر دادند و وسایل فروش خود را به خیابان ولیعصر بردند اما این خانم و پسرشان که در فیلم من را می زد از این کار سرباز زدند.

این مامور شهرداری ادامه داد: من تنها وظیفه جمع کردن وسایلشان را انجام می دادم، به خدا هدف من دست دراز کردن به این خانم نبود، هر روز این خانم به ما فحش و بدو بیراه می گوید و همه مغازه داران شاهد هستند که هر روز فحش این خانم را می خوریم. ولی وقتی به پدرم توهین کرد دیگر نفهمیدم چه کردم و این اتفاق افتاد. من وقتی که کوچک بودم پدر خودم را از دست دادم.

گفتنی است در مورد این پرونده از سوی معاون سیاسی و رئیس هیات رسیدگی به تخلفات استانداری به شهردار و فرماندار شهرستان ابلاغ شد که فرد متخلف فعلا معلق و پرونده جهت رسیدگی به استان ارسال گردد. امروز همچنین خبر بازداشت این مامور و همچنین مسئول سد معبر شهرداری فومن  نیز از سوی بعضی رسانه ها اعلام شد.

شهردار و نماینده فومن در مجلس امروز برای دلجوئی به خانه این زن دستفروش رفتند.

photo_2016-11-20_00-19-05


منبع: گیل خبر/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.