شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
كشف 19 كيلو گرم حشيش از ساك دستي زن و شوهر مسافر
19 آذر 1395 ساعت: 13:06
شناسه : 24533
0

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 19 كيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش از ساك دستي زن و شوهر مسافر در اين شهرستان خبر داد . به گزارش «بامردم»،  سرهنگ بابك عليزاده در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس اعلام داشتند: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر رودبار با هدف جمع آوری معتادین متجاهر […]

پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 19 كيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش از ساك دستي زن و شوهر مسافر در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش «بامردم»،  سرهنگ بابك عليزاده در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس اعلام داشتند: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر رودبار با هدف جمع آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر طرح والعادیات را در شهرستان به اجراء در آوردند.


سرهنگ عليزاده افزود: ماموران در ايستگاه ورودي شهر يك دستگاه اتوبوس كه از مسير تهران به رشت در حال حركت بوده را توقف و آن را مورد بازرسي قرار دادند.


وي ادامه داد: ماموران در اين بازرسي به يك زن و شوهر اهل كرج مشكوك و در بازرسي از ساك دستي آنان مقدار 19 كيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش را كشف و ضبط و دو متهم را در اين خصوص دستگير كردند.


فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان از تشكيل پروند براي متمهان 42 ساله و ارسال آن به مراجع قضايي خبر داد.


 منبع: باشگاه خبرنگاران | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.