یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43375 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2446×
چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم
14 فروردین 1402 ساعت: 12:37
شناسه : 246515
2

بهبود هدف گیری در PUBG Mobile می تواند چالش برانگیز باشد، اما با کمی تمرین و استراتژی های مناسب، می توانید شاهد پیشرفت قابل توجهی در گیم پلی خود باشید. در اینجا چند نکته برای بهبود هدف گیری در PUBG Mobile آورده شده است

پ
پ

چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم

بهبود هدف گیری در PUBG Mobile می تواند چالش برانگیز باشد، اما با کمی تمرین و استراتژی های مناسب، می توانید شاهد پیشرفت قابل توجهی در گیم پلی خود باشید. در اینجا چند نکته برای بهبود هدف گیری در PUBG Mobile آورده شده است:

تنظیمات موس (سنسیویتی موس)خود را تنظیم کنید:

یکی از مهم ترین عوامل در بهبود هدف، یافتن تنظیمات حساسیت یا سنس موس مناسب برای دستگاه شما است. تنظیمات مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که تنظیماتی را پیدا کنید که برای شما راحت است. بخش بزرگی از موفقیت بازیکنان مختلف در بازی PUBG Mobile، مدیون سلاح‌ها و تجهیزاتی است که هر یک از آنها در اختیار دارند و به هر میزان که این تجهیزات قوی تر باشند، شانس موفقی فرد و رسیدن تا مرحله آخر بازی، افزایش خواهد یافت. از طرفی، بخشی از این موفقیت نیز، مدیون استفاده از سنس یا حساسیت موس مناسب و کارآمد است که می‌تواند بر روی نحوه شلیک شما و میزان شکلیک‌های موفق ‌تان در این بازی، تاثیرگذار باشد

images 1680393781 6428c63536997 - چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم - پابجی

سنسیویتی یا حساسیت و سرعت موس چیست؟

بالا بودن آمار شلیک‌های موفق، صرفا به دلیل در اختیار داشتن سلاح‌های قوی و مجهز که با پیشرفت در بازی یا از طریق خرید یوسی و استفاده از آن برای خرید این سلاح‌ها، بدست می‌آیند، نخواهد بود. بخشی از این آمار، به لطف انتخاب یک سنسیویتی کارآمد است که می‌تواند باعث موفقیت شما در نشانه گیری، کنترل لگد اسلحه، شناسایی بهتر محیط اطراف، هدف گیری صحیح و مواردی از این قبیل شود. بخش سنسیویتی موس قسمتی از منو تنظیمات در این بازی است که شامل سه بخش مربوط به کنترل دوربین، تنظیمات ADS و تنظیمات ژیروسکوپ است.

راه دیگرپیشرفت در هدف گیری تمرین در زمین تمرین است :

زمین تمرین PUBG Mobile مکانی عالی برای تمرین هدف شما است. مدتی را در زمین تمرین به شلیک به اهداف متحرک بگذرانید و کنترل پس زدن خود را تمرین کنید برای ورود به بخش تمرینی گزینه تغییر زمین در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید سپس در گوشه سمت چپ بر روی زمین تمرینی کلیک کنید

images 1680393781 6428c6353ccf5 - چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم - پابجی

راه دیگر پیشرفت در هدف گیری استفاده از کنترل های ژیروسکوپی است :

کنترل های ژیروسکوپی می توانند برای بهبود هدف شما بسیار مفید باشند. آنها به شما امکان می دهند دستگاه خود را حرکت دهید تا هدف خود را تنظیم کنید، که می تواند دقیق تر از استفاده از صفحه لمسی باشد.

از ضمیمه های سلاح مناسب استفاده کنید:

ضمیمه های سلاح های مختلف می توانند تاثیر قابل توجهی بر دقت شما داشته باشند. به عنوان مثال، یک جبران کننده می تواند به کاهش پس زدن کمک کند، در حالی که یک دید می تواند به شما کمک کند تا با دقت بیشتری نشانه گیری کنید.

images 1680393781 6428c6353ecf3 - چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم - پابجی

یاد بگیرید که شلیک های خود را هدایت کنید: هنگام شلیک به اهداف متحرک، باید یاد بگیرید که چگونه شلیک های خود را به حساب حرکت هدف هدایت کنید. برای توسعه این مهارت، تیراندازی به اهداف متحرک را در زمین تمرین تمرین کنید.

از تکنیک زیرچشمی و شلیک استفاده کنید: تکنیک پیک و شلیک شامل نگاه کردن به بیرون از پشت پوشش برای گرفتن عکس و سپس عقب نشینی سریع پشت پوشش است. این تکنیک می تواند به شما کمک کند در حالی که هنوز شلیک می کنید از آسیب دیدن جلوگیری کنید.

راه دیگر پیشرفت در هدف گیری و قوی شدن بازی خرید یوسی و سپس خرید اسکین مناسب و مورد علاقه تان برای اسلحه تان است از نظر روان شناسی برای قوی تر شدن در موضوعی که برای قوی تر شدن در ان تلاش میکنید این است که تمام محیط را انطور که خودتان علاقه دارید بچینید مثلا در بازی پابجی تصور کنید بر روی اسلحه ای که در استفاده از ان مهارت دارید با خرید یوسی اسکین خریداری کنید و بر روی همان سلاح اسکین مورد علاقه تان را هم قرار بدید قطعا برروی بازی شما تاثیر گذار خواهد بود با توجه به تعدد سایت های فروش یوسی دقت داشته باشید که فقط خرید یوسی پابجی رو از سایت های معتبری همانند سایت zeox ( زئوکس ) انجام بدید تا نگرانی بابت واری سریع یوسی به بازی نداشته باشید .

images 1680393781 6428c63540d50 - چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم - پابجی

راه دیگر پیشرفت در بازی این است که خط نشانه گیری خود را در سطح سر نگه دارید: سر را هدف بگیرید! همیشه سعی کنید خط ضربدری خود را در سطح سر نگه دارید تا بتوانید در فرصتی که پیش آمد به سرعت عکس های سر خود را دریافت کنید.

images 1680393781 6428c63542d5d - چگونه هدف گیری خود را در پابجی بهتر کنیم - پابجی

با پیروی از این نکات، باید بتوانید شروع به بهبود هدف خود درPUBG Mobile کنید. به یاد داشته باشید که تمرین باعث بهبود هدف گیری می شود، بنابراین به بازی و آزمایش استراتژی های مختلف ادامه دهید تا زمانی که بهترین راهبردها را پیدا کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.