جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43593 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2451×
لاهیجان قهرمان مسابقات والیبال چهارجانبه کوچصفهان شد + عکس
4 دی 1395 ساعت: 12:24
شناسه : 25250
4

رقابت های والیبال چهارجانبه کوچصفهان رشت ، جمعه شب با قهرمانی تیم لاهیجان پایان یافت. به گزارش «بامردم»، در این دوره از رقابت ها ، تیم های والیبال لاهیجان ، رشت ، کوچصفهان و لشت نشاء حضور داشتند که به مدت 3 روز در بخش کوچصفهان رشت با هم به رقابت پرداختند. در روز اول […]

پ
پ

رقابت های والیبال چهارجانبه کوچصفهان رشت ، جمعه شب با قهرمانی تیم لاهیجان پایان یافت.

به گزارش «بامردم»، در این دوره از رقابت ها ، تیم های والیبال لاهیجان ، رشت ، کوچصفهان و لشت نشاء حضور داشتند که به مدت 3 روز در بخش کوچصفهان رشت با هم به رقابت پرداختند.

در روز اول این رقابت ها و در دیدارهای برگزار شده ، تیم های والیبال لاهیجان و کوچصفهان به ترتیب توانستند برابر تیم های والیبال رشت و لشت نشاء به برتری دست یابند و به دیدار نهایی این مسابقات راه یابند .
در دیدار نهایی این دوره از رقابت ها ، تیم های والیبال لاهیجان و کوچصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال لاهیجان موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر تیم والیبال کوچصفهان به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد .
همچنین در دیدار رده بندی ، تیم های والیبال رشت و لشت نشاء رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال رشت با نتیجه سه بر صفر مقابل لشت نشاء پیروز شد و عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیمهای شرکت کننده در رقابت های والیبال چهارجانبه کوچصفهان رشت ، لوح و جام قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد .

تیم والیبال لاهیجان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.