در هنگام تجهیز دفتر کار یا وقتی به فکر بازسازی فضای اداری هستید، ممکن است این سوال برای شما هم وجود داشته باشد که مبلمان اداری از کجا بخریم؟ خرید یک ست مبلمان اداری باکیفیت میتواند تا سالیان سال نیازهای شما را برطرف کند. به هر حال شرط اول این است که مبلمان اداری را از یک فروشگاه معتبر خرید کنید.
فروشندگان بسیار زیادی برای خرید مبلمان اداری در فضای آنلاین و همینطور در سطح بازار وجود دارد که میتوانند تجربه خوبی برای شما رقم بزنند. با این وجود، خرید اینترنتی معمولا به صرفهتر و کم دردسرتر از خرید حضوری است. البته به شرط آنکه خرید اینترنتی مبلمان را نیز از یک وبسایت معتبر انجام دهید.
در سطح بازار و در شهر تهران، فروشگاههای متعددی وجود دارند که میتوانید برای خرید مبلمان اداری به آنها مراجعه کنید. برای مثال بازار مبل یافتآباد یکی از مراکز اصلی فروش مبلمان اداری است که طیف متنوعی از فروشگاهها و برندهای معتبر در آن حضور دارند. شما میتوانید با هر بودجهای که در اختیار دارید یک ست مبل اداری جذاب از این بازار خریداری کنید.
بازار مبل دلاوران نیز یکی دیگر از مراکز خرید حضوری مبلمان در شهر تهران است. این مرکز حد فاصل میدان الغدیر و خیابان سراج تهران قرار گرفته است و انواع مبلمان اداری و مبلمان خانگی در فروشگاههای آن عرضه میشود.
بازار مبلمان اداری حسن آباد در حد فاصل خیابان جمهوری و میدان حسن آباد نیز یکی دیگر از مراکز عرضه مبلمان اداری است. شما در این بازار میتوانید محصولات متنوعی از برندهای ایرانی و خارجی و همینطور محصولات مدرن و کلاسیک را مشاهده نمایید.
در کنار این چند بورس فروش مبلمان اداری تهران، فروشگاهها و شورومهای دیگری مانند الوند در خیابان جردن، پاسخگوی نیاز مشتریان خواهند بود. این برند با عرضه انواع میز، صندلی اداری و ارائه خدمات به مشتریانی از سراسر کشور، مرجع خرید انواع مبلمان اداری در ایران است.
در صورتی که در شهر تهران نیستید و یا حوصله گشت و گذار در محلههای شلوغ را ندارید، خرید اینترنتی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در حال حاضر اکثر برندهای معتبر به صورت آنلاین فعال هستند و محصولات خودشان را به صورت اینترنتی عرضه میکنند.
به همین دلیل میتوانید با مراجعه به وبسایت این شرکتها به طیف وسیعی از محصولات مرتبط با مبلمان اداری دسترسی داشته باشید و بسته به نیازهای خودتان اقدام به خرید کنید.
نکات مهم در خرید اینترنتی مبلمان اداری
اکنون که پاسخ سوال مبلمان اداری از کجا بخریم را گرفتید زمان آن رسیده که ویژگیهایی که در زمان خرید اینترنتی مبلمان باید در نظر بگیرید را هم بررسی کنیم. با رعایت نکات زیر شما میتوانید یک مبلمان اداری زیبا و با کیفیت تهیه کنید.
مشخصات مبلمان را بررسی کنید
اولین موردی که هم در خرید حضوری و هم خرید اینترنتی باید به آن توجه کنید، مشخصات مبلمان موردنظر است. شما باید ویژگیهایی مثل ابعاد، متریال، میزان راحتی و… را به دقت بررسی کنید. در صورتی که حضوری خرید کنید این بررسی راحتتر است اما در خرید اینترنتی میتوانید با بررسی جدول مشخصات محصول این کار را انجام دهید.
مبلمانی متناسب با سبک طراحی محیط انتخاب کنید
قبل از خرید مبلمان اداری لازم است که ابتدا سبک دکوراسیون خودتان را تعیین کنید. شما باید ابتدا مشخصات فضا و همینطور دکوراسیون دفتر کار خودتان را مشخص کنید تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید. زمانی که نیازهای خودتان را مشخص نمایید، در هنگام خرید مجذوب طرحهای دیگر نخواهید شد و میتوانید دقیقا طبق نیاز خودتان خرید کنید.
میزان فضای موجود را در نظر بگیرید
قبل از خرید مبلمان باید فضای موجود برای قرار دادن هرکدام از اجزاء مبلمان را در نظر بگیرید. مبلمان باید به شکلی قرار بگیرد که تمامی افراد امکان استفاده از آن را داشته باشند و در عین حال بتوانید به راحتی از فضا استفاده کنید. همچنین در فضاهایی که رفت و آمد بیشتری اتفاق میافتد بهتر است فقط یک نوع مبلمان انتخاب کنید. این موضوع باعث افزایش انسجام محیط و هماهنگی عناصر مختلف آن خواهد شد.
به متریال مورد استفاده توجه کنید
مبلمان اداری معمولا از روکشهای پارچهای یا چرم استفاده میکنند. این روکشها در مدلها و انواع مختلفی تولید میشوند که برای سلیقههای متفاوت مناسب هستند. با این وجود خیلی از افراد ترجیح میدهند در محیطهای رسمی مثل ادارات، بانکها و… از پارچههای ساده استفاده کنند و پارچههای طرحدار خیلی پرطرفدار نیستند.
جنس بدنه و فریم این نوع مبلمان هم تنوع بالایی دارد اما فریمهای چوبی یا فلزی به همراه روکشهای پارچهای و چرم انتخاب خیلی از کاربران است. ترکیب این دو متریال با هم تضمینکننده طول عمر مبلمان اداری شما خواهد بود و میتوانید تا سالیان سال از آنها استفاده کنید. برای نشیمن این مبلها نیز از فوم سرد پلی اورتان یا ابر سرد قالبی استفاده میشود که مقاومت بالایی در برابر تغییر شکل دارند.
راحتی و ارگونومی مبل را بررسی کنید
انتخاب یک مبل ارگونومیک باعث میشود که خستگی شما به شکل چشمگیری کاهش پیدا کند و کارکنان شما بتوانند ساعتها به راحتی از مبلمان اداری موجود در دفتر استفاده کنند. مواردی مثل عرض، عمق و ارتفاع مناسب از سطح زمین در ایجاد احساس راحتی در کاربر دخیل هستند و آسیبهای فیزیکی در طولانی مدت را نیز کاهش خواهند داد.
شما در زمان خرید باید به مواردی مثل استاندارد بودن سفتی نشیمن، پشتی، زاویه بین تکیهگاه و نشیمن و فاصله نشیمن از سطح زمین دقت کنید. برای مثال در زمان خرید صندلی باید به این نکته توجه کنید که ارتفاع آن قابل تغییر باشد تا هر فرد بتواند با توجه به قد خودش ارتفاع صندلی را کم یا زیاد کند. این موضوع کمک میکند که کارکنان شما بتوانند ساعتها بدون خستگی پشت میز خودشان بنشینند و فقط روی کارهایی که دارند تمرکز نمایند.
فریب قیمت را نخورید
بررسی قیمت فروشگاههای مختلف یکی از نکات مهم برای خرید مبلمان اداری است اما در این بین باید مراقب باشید که فریب قیمت پایینتر فروشگاههای نامعتبر را نخورید. مطمئنا کیفیت مبلمان تاثیر چشمگیری در قیمت آن دارد و نمیتوان یک مبل اداری بیکیفیت را با یک مبل با کیفیت مقایسه کرد. مقایسه شما باید براساس مشخصات و قابلیتها انجام شود تا بتوانید خریدی امن و مطمئن داشته باشید.
سخن نهایی
شما میتوانید برای خرید مبلمان اداری به صورت اینترنتی از سایت مبلمان الوند به نشانی اینترنتیwww.alvandworkstyle.com اقدام کنید. در این وبسایت انواع مبلمان اداری از جمله صندلی اداری ، پارتیشن اداری ، انواع میز اداری و … با متریال و طرحهای مختلف وجود دارد که میتوانید بسته به نیاز خودتان اقدام به خرید کنید.
شرکت الوند به عنوان تولیدکننده مبلمان و پارتیشن اداری و با تجربه بیش از ۵۰ سال تولید مبلمان، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و فروش مبلمان اداری در ایران به شمار میرود.
ثبت دیدگاه