جمعه, 6 مهر 1403 Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
هتل ‌های مقرون به صرفه مشهد
5 تیر 1402 ساعت: 10:05
شناسه : 258087
2

در شهر مشهد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری فعالیت می‌کنند. شاید بتوان گفت لوکس‌ترین هتل‌های کشور را می‌توان در این شهر یافت. با این حال، اقامتگاه‌ها و هتل‌آپارتمان‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز در مشهد وجود دارند. این موارد هم در نزدیکی حرم مطهر و هم در نزدیکی دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر، دیده می‌شوند. برای انتخاب و رزرو هتل آپارتمان مشهد از اسنپ تریپ، کافی است به وب‌سایت این سامانه مراجعه کنید.

پ
پ

در شهر مشهد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری فعالیت می‌کنند. شاید بتوان گفت لوکس‌ترین هتل‌های کشور را می‌توان در این شهر یافت. با این حال، اقامتگاه‌ها و هتل‌آپارتمان‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز در مشهد وجود دارند. این موارد هم در نزدیکی حرم مطهر و هم در نزدیکی دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر، دیده می‌شوند. برای انتخاب و رزرو هتل آپارتمان مشهد از اسنپ تریپ، کافی است به وب‌سایت این سامانه مراجعه کنید.

word image 258087 1 - هتل ‌های مقرون به صرفه مشهد - هتل

موقعیت هتل‌های مشهد

یکی از عوامل مهم برای انتخاب یک هتل در مشهد، موقعیت جغرافیایی آن است. اغلب مسافران و زائران ترجیح می‌دهند در هتل‌های نزدیک حرم اقامت داشته باشند. هتل‌های اطراف حرم مطهر نیز با توجه ‌به ویژگی‌ها و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهند، از دسته‌بندی‌های متفاوتی برخوردار هستند. به همین دلیل، انتخاب هتل را بر اساس برنامه‌ریزی سفر خود انجام دهید. اگر هدف اول شما زیارت است، بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌و‌آمد، یک اقامتگاه در نزدیکی حرم رزرو کنید. برای اطلاع از هتل‌های مشهد کلیک کنید.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین در یکی از بهترین خیابان‌های مشهد – خیابان امام رضا – قرار دارد. به همین دلیل، مجاورت هتل به حرم امام، از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. فعالیت این هتل در سال 1393 در ساختمانی 6 طبقه با 90 واحد اقامتی آغاز شد.

از مزایای هتل ایران زمین مشهد می‌توان به غذای باکیفیت آن اشاره کرد. کافی‌شاپ هتل نیز با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، اقامتی لذت‌بخش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

هتل سینور مشهد

هتل سینور در سال ۱۳۹۳ در ۲۲ طبقه و ۳۰۰ واحد اقامتی کار خود را شروع کرد. از امکانات هتل می‌توان به مراکز تجاری و اداری, چندین رستوران سطح بالا, سالن آمفی تئاتر و همایش, کلوپ ورزشی, استخر و سونا در 3 طبقه و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل سینور تنها هزار متر با حرم مطهر فاصله دارد.

با اقامت در این هتل تنها 10 دقیقه با حرم، بازار رضا، مجتمع آسمان و بازار هفده شهریور فاصله خواهید داشت. برای رزرو هتل سینور مشهد کلیک کنید.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس یکی از هتل‌های با امکانات خوب و در عین حال مقرون‌به‌صرفه مشهد به‌حساب می‌آید. این هتل 4 ستاره، دارای ساختمانی 10 طبقه با 98 واحد اقامتی است. برای مسافرانی که به‌قصد زیارت به مشهد می‌روند، موقعیت هتل بسیار مناسب خواهد بود. هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته است و دسترسی راحتی به حرم، بازار هفده شهریور و بازار رضا دارد.

هتل فردوس از امکانات رفاهی مناسبی مانند پارکینگ، رستوران، خشک‌شویی، اینترنت، اتاق بازی کودکان، کافی‌شاپ 24 ساعته و … برخوردار است. برای آگاهی از شرایط این هتل و همچنین رزرو هتل آپارتمان مشهد از اسنپ تریپ، می‌توانید به وب‌سایت این سامانه مراجعه کنید.

هتل اسپینو

از دیگر هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در مشهد می‌توان هتل اسپینو را نام برد. این هتل با توجه امکانات و خدماتی که به مهمانان خود عرضه می‌کند، هزینه اقامت مناسبی دارد. هتل اسپینو در ساختمانی 7 طبقه با 36 واحد لوکس و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران، مجموعه تفریح‌های آبی، ترانسفر رایگان و اتاق‌های شیک و مجهز اشاره کرد.

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر در ساختمانی 3 طبقه با 59 اتاق واقع شده است. این هتل با ارائه امکانات مناسب، سعی می‌کند اقامت خاطره‌انگیزی برای مهمانان خود رقم بزند. از مزیت‌های هتل کوثر می‌توان به هزینه اقامت مناسب و نزدیکی آن با حرم مطهر امام هشتم اشاره کرد. هتل دسترسی خوبی به بازار رضا و همین‌طور بازار هفده شهریور نیز دارد. از طریق اسنپ تریپ می‌توانید پس از مقایسه قیمت‌ها و خدمات هر هتل و اقامتگاه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اطلاع از هتل‌های مشهد کلیک کنید.

هتل صدر مشهد

هتل صدر با 148 اتاق و 16 سوئیت در خیابان دانشگاه شهر مشهد واقع شده است. اتاق‌های این هتل شامل دو تخته تا پنج تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه است. در تمام واحدهای اقامتی هتل تلویزیون، یخچال، تلفن، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام در نظر گرفته شده است.

برخی از امکانات هتل صدر مشهد شامل روم سرویس، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، لاندری، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ، اتاق چمدان و رستوران است. برای اقامت در هتل صدر مشهد و دیگر هتل‌های این شهر مانند رزرو هتل سینور مشهد از اینجا اقدام کنید.

هتل خانه سبز مشهد

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره و مناسب مشهد، هتل خانه سبز است. این هتل که در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد، دارای 10 طبقه و 75 واحد اقامتی است. مجموع تخت‌های هتل خانه سبز که در میدان توحید مشهد قرار گرفته، 285 تخت است.

از مزایای هتل می‌توان به پرسنل باتجربه و فضای آرام و دل‌نشین آن اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد دارای اتاق‌های یک تا چهار خوابه است. با اقامت در این هتل، دسترسی مناسبی به برخی از جاذبه‌های مشهد مانند حرم، مسجد گوهرشاد و همچنین آرامگاه نادرشاه افشار خواهید داشت.

برخی از امکانات هتل خانه سبز نیز شامل صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات و غیره می‌شوند. رزرو هتل خانه سبز و همچنین رزرو هتل آپارتمان مشهد از اسنپ تریپ، تنها در عرض یک دقیقه قابل انجام است.

word image 258087 2 - هتل ‌های مقرون به صرفه مشهد - هتل

هتل آدینا مشهد

هتل آدینا در یک ساختمان 13 طبقه و با 70 اتاق و 180 تخت در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد. این هتل مدرن و زیبا که در سال 1397 خدمات‌رسانی خود را آغاز کرد، دارای سوئیت‌ها و اتاق‌های یک تا چهار تخت دوبل، توئین، فولبرد و امپریال است.

هتل آدینا مشهد فقط 700 متر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. امکانات مناسب به همراه رفتار حرفه‌ای پرسنل این هتل، اقامتی راحت و دلپذیر را برای شما به همراه خواهد داشت. برای رزرو هتل آدینا و همچنین رزرو هتل سینور مشهد از اینجا اقدام کنید.

جمع‌بندی

در مشهد، به ‌قدری هتل و اقامتگاه وجود دارد که گزینه‌های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت. در این شهر، علاوه بر هتل‌های 5 ستاره لوکس و مجلل، هتل‌های مقرون به صرفه زیادی نیز از مسافران پذیرایی می‌کنند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، برای اطلاع از هتل‌های مشهد کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.