یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43376 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2446×
واکنش کاربران به قطعه آواز خون محسن چاوشی
4 مرداد 1402 ساعت: 2:31
شناسه : 260097
4

در روز سوم محرم 1402 بود که محسن چاوشی به انتشار پستی در اینستاگرام خودش باز هم غوغایی در فضای مجازی به پا کرد که با واکنش اقشار مختلف مردم مواجه شد. واکنش کاربران در فضای مجازی به نوع خودش جالب بود و برخی از مردم به حمایت چاوشی پرداختند و برخی دیگر منتقد او شدند.

پ
پ

word image 260097 1 - واکنش کاربران به قطعه آواز خون محسن چاوشی - آهنگ

در روز سوم محرم 1402 بود که محسن چاوشی به انتشار پستی در اینستاگرام خودش باز هم غوغایی در فضای مجازی به پا کرد که با واکنش اقشار مختلف مردم مواجه شد. واکنش کاربران در فضای مجازی به نوع خودش جالب بود و برخی از مردم به حمایت چاوشی پرداختند و برخی دیگر منتقد او شدند.

محسن چاوشی «آواز خون» سر داد

در ایام محرم ۱۴۴۵، محسن چاوشی در پیج شخصی خودش قطعه محرمی «آواز خون» را منتشر کرد و در زیر آن نوشت:

«آوازِ خون» نذر محرم است و ادای دین شخصی من و دوستان هم‌دل به اهل کربلا

اگر هنوز قطعه آواز خون را تاکنون تماشا نکرده‌اید می توانید در کانال اختصاصی محسن چاوشی در پلتفرم آهنگ ویدیو، کلیپ کامل این قطعه محرمی را تماشا کنید.

در ادامه برخی از نظرات کاربران فضای مجازی را می خوانیم:

کاربری نوشت:

بگذار هر كه هرچه مى خواهد بگويد تو روضه خوان غربتِ اربابِ عشقى… عشق به امام حسين(ع) حد و مرز نمى شناسد و براى همه ى سليقه هاست و خوشا به سعادت محسن چاوشی عزيز براى عرض ارادتش به محضر ارباب عالم.

کاربری دیگری نوشت:

دل بود خون شد جونم فدای مشکی که مثل لاله های واژگون شد. عیبی نداره! بذار بگن که «آوازه خون» بود و واسه تو «روضه خون» شد… آقای #محسن_چاوشی… با چشم پر از اشک دعا کردم خودش #آواز_خون رو ازت بخره… دمت گرم…

کاربر دیگری نوشت:

آقا چاووشی نه علیه السلامه نه منافق اشتباهاتی داشته ولی کارش درباره #آواز_خون قابل تقدیره بلاخره یه کار مثبتی کرده دستش درد نکنه اما تطهیر نمیشه با این کار

کاربر منتقدی نوشت:

«محسن چاوشی که کلی آدم خوبیه و اعدامی آزاد می‌کنه و برای خوزستانم آهنگ‌ خونده… فقط این خواننده معترض و گوگولی چند ماه کجا بود؟»

پاسخ محسن چاوشی

پس از این حواشی، محسن چاوشی در فضای مجازی نوشت:

«عیبی نداره بذار بگن که آواز خون بود و واسه تو روضه خون شد»

محسن چاوشی سالهاست که برای اهل بیت خصوصا امیرالمونین (ع) فعالیت می کند کارهای مختلفی را منتشر کرده است. همچنین ایشان در زمینه کار خیر نیز دستی بر آتش دارد و خیریه «جمعیت حیدر» با کمک و حمایت ایشان تاسیس شده است.

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “واکنش کاربران به قطعه آواز خون محسن چاوشی”
  1. به نظر من که آقای چاوشی خیلی کار درستی کردند و امام حسین خودش اجرشون میده

    پاسخ
  2. به نظر من آقای چاوشی کار خیلی شجاعانه ای با این فضای سمی که در فضا مجازی برای سلبریتی ها وجود داره، انجام داده. دمش گرم در هر حال. هیچکس نباید از عقایدش بترسه. آواز خون یکی از کارهای ماندگار خواهد بود

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.