پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
احتمال حصول به توافق میان شهرداری کلاچای و کمیته امداد وجود دارد
26 مرداد 1402 ساعت: 21:59
شناسه : 262130
3

🔹شهردار کلاچای از محتمل بودن توافق نهایی میان این شهرداری با نمایندگان مجتمع اقتصادی کمیته امداد استان های شمالی کشور در خصوص تعیین و تکلیف زمین های مورد بحث و گفتگو در این شهر خبر داد.

پ
پ

احتمال حصول به توافق میان شهرداری کلاچای و کمیته امداد وجود دارد - احتمال حصول به توافق میان شهرداری کلاچای و کمیته امداد وجود دارد -

شهردار کلاچای از محتمل بودن توافق نهایی میان این شهرداری با نمایندگان مجتمع اقتصادی کمیته امداد استان های شمالی کشور در خصوص تعیین و تکلیف زمین های مورد بحث و گفتگو در این شهر خبر داد.

مهدی رشاد پس از پایان دور جدید مذاکرات فی مابین شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای با مدیر کل مجتمع اقتصادی کمیته امداد استان های شمالی کشور به همراه نمایندگان این مجتمع گفت:
خوشبختانه گفت و گوهای صریح، جامع و سازنده ای داشتیم که ماحصل آن دستیابی به نقاط و تفاهم مشترک بود که امیدواریم منتج به نتایج نهایی شود.

به گفته وی، آنچه که بتواند متضمن منافع و مصالح شهر باشد با جدیت دنبال خواهیم کرد و خوشبختانه در این مذاکرات اراده لازم برای رسیدن به اهداف مشترک وجود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.