چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
انتصاب «دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت» از کدام پست سازمانی آمده است؟
30 مرداد 1402 ساعت: 12:59
شناسه : 262319
3

اصرار استاندار گیلان که هرازچندگاهی افرادی را به عنوان مشاور خود منصوب می‌کند نامشخص است. اگر این کار قانونی است چرا خبر ان در پرتال استانداری اطلاع رسانی نمی‌‌شود .

پ
پ

انتصاب دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت - انتصاب «دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت» از کدام پست سازمانی آمده است؟ -

حکایت گیلان نوشت: در چند روز گذشته اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور حکمی ، «سید یاسر بذله» مسئول هیات رزمندگان شهرستان صومعه‌سرا را به عنوان  دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت  منصوب کرد. این خبر حتی در پرتال اطلاع رسانی استانداری نیز قرار نگرفت و تنها یکی دو رسانه آن را منتشر کردند. شاید عدم انتشار رسمی آن به این دلیل بود که با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری  بند ۲ بخشنامه شماره ۴۱۵۶ – ۲۴/۱/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع «امکان به‌کارگیری دستیار (مشاور)» باطل شده است. ( اینجا بخوانید)

اصرار استاندار گیلان که هرازچندگاهی افرادی را به عنوان مشاور خود منصوب می‌کند نامشخص است. اگر این کار قانونی است چرا خبر ان در پرتال استانداری اطلاع رسانی نمی‌‌شود . مگر کسی می‌تواند بگوید من دستیار استاندار هستم و کسی نداند؟ پیش از این احکام مشاوران استاندار باطل شده و حالا ایشان مثل رئیس جمهور یک نفر را به عنوان دستیار در امر مردمی سازی دولت منصوب کرده است.

t3 1692604067 img 20230820 233726 748 - انتصاب «دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت» از کدام پست سازمانی آمده است؟ -

شاید بتوان حکم رئیس دولت برای دستیار مردمی سازی دولت را به نوعی توجیه قانونی کرد، اما اگر قرار باشد نماینده استانی این دستیار هم مشخص باشد باید حکم نهایی از سوی خود آن فرد اعطا می شد که در حکم استاندار گیلان هیچ اشاره ای به دستیار مردمی رئیس جمهور نشده است. با این وضعیت استاندار مختار است هر نوع دستیاری که دوست دارد برای خود تعیین کند و هیچ توجهی به پست‌های سازمانی نیز نداشته باشد. تنها کار دیوان عدالت اداری سخت می‌شود که دوباره سر بدیهیات باید جلسه تشکیل دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.