یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43374 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2446×
اسرار موفقیت در اینستاگرام در سال ۱۴۰۲ (آپدیت جدید)
5 مهر 1402 ساعت: 18:58
شناسه : 264595
3

با رعایت چه مواردی می توان در اینستاگرام موفق بود؟ در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که اگر آن ها را رعایت کنید موفقیت تان در اینستاگرام 100% است. پس در ادامه همراه ما باشید.

پ
پ

اسرار موفقیت در اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است که روز به روز در حال گسترش است. آپشن هایی که اینستاگرام به افراد برای معروفیت، برندسازی و کسب درآمد می دهند هیچ کسب و کاری نمی تواند خودش ایجاد کند. به جرات می توان گفت اینستاگرام در این سال ها به قدری پیشرفت کرده است که باعث شده خیلی از کسب و کارهای سنتی تعطیل شوند. چون اینستاگرام بزرگترین منبع جذب مشتری در دنیاست! هر کسی بخواهد محصولات و خدماتش را به مشتریان خود بفروشد اینستاگرام بهترین گزینه برای او خواهد بود.

اما چطور باید در اینستاگرام فعالیت کنیم تا بتوانیم به کمک آن درآمد خوبی داشته باشیم. حتما پیج های هم حوزه خود در اینستاگرام را تا به حال دیده اید؟ مسلما شانسی موفق نشده اند و رازهایی در پشت پرده وجود دارد که شما ازش بی اطلاع هستید. ما در این مقاله قصد داریم در مورد اسرار موفقیت در اینستاگرام در سال جدید با شما صحبت کنیم. شاید پیش خود بگویید حتما قرار است در مورد موضوعات کلیشه ای صحبت کنید. اما اینطور نیست. این موارد هنوز هم مهم هستند. اگر واقعا قصددارید اینستاگرام خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کنید باید از این قوانین پیروی کنید. پس پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

اسرار واقعی موفقیت در اینستاگرام در سال 1402

با رعایت چه مواردی می توان در اینستاگرام موفق بود؟ در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که اگر آن ها را رعایت کنید موفقیت تان در اینستاگرام 100% است. پس در ادامه همراه ما باشید.

موفقیت در اینستاگرام

1.رقبای خود را بررسی کنید.

قبل از اینکه به فکر پیج زدن در اینستاگرام باشید ابتدا باید پیج های هم حوزه و مرتبط با کار خود را بررسی کنید. باید بفهمید چرا آن ها در اینستاگرام حضور دارند. استراژی آن ها چیست و چرا تولید محتوا می کنند. محتوایی که تولید می کنند چگونه و در چه جهتی است؟ با مشتریان خود چطور در ارتباط هستند. مزیت رقابتی دارند یا خیر؟ با بررسی این موارد حساب کار دست تان می آید که چطور باید فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنید. بررسی رقبا یکی از اسرار واقعی موفقیت در اینستاگرام است که توسط خیلی از ما نادیده گرفته می شود. این را هم بدانید بررسی رقبا فقط به قبل از شروع فعالیت تان ختم نمی شود! مدام باید رقبای خود را بررسی کنید و از آن ها چیزهای جدید یاد بگیرید.

2.استراتژی خود را در اینستاگرام مشخص کنید

بعد از بررسی رقبا نوبت به تدوین استراژی می رسد. برای موفقیت در اینستاگرام باید اهداف و استراتژی خود را مشخص کنید چون بدون این کار عملا درجا خواهید زد و هیچ پیشرفتی در اینستاگرام نمی کنید! استراتژی ما می تواند در جهت برندسازی، جذب مخاطب فعال، افزایش فروش و آگاهی از برندتان باشد. باید مشخص کنید اول کدام یک از این موارد را باید تقویت کنید. سپس باید استراتژی محتوایی خود را تدوین کنید. چون در اینستاگرام همه چیز به محتوا ختم می شود. اگر در تولید محتوا موفق عمل نکنید در جذب مخاطب هم شکست می خورید و هیچ وقت نمی توانید به درآمدهای عالی از اینستاگرام برسید.

3.ساخت تقویم محتوا

همانطور که متوجه شدید هیچ چیز به اندازه تولید محتوا در اینستاگرام مهم نیست! اگر در تولید محتوا استمرار داشته باشید به شما قول می دهیم موفقیت تان در اینستاگرام تضمین شده است. برای اینکه استمرارتان در تولید محتوا حفظ شود کافیست یک تقویم محتوایی برای خود بسازید. با این کار مجبورید هر روز محتوا تولید و در اینستاگرام خود منتشر کنید. فعال بودن شما در اینستاگرام خیلی به رشدتان کمک می کند. هم اینستاگرام می فهمد که شما در کارتان جدی هستید و هم اینکه روز به روز به صورت اورگانیک به فالوورهای پیج تان افزوده می شود. پس از همین حالا به فکر ساخت یک تقویم محتوای درست باشید.

4.محتوای خود را در بهترین زمان منتشر کنید.

بهترین زمان انتشار محتوا دست خودتان است. برای این کار کافی است خودتان تست کنید. یک بار صبح منتشر کنید، یک بار ظهر و یک بار شب. با این روش متوجه آن می شوید که چه زمانی بهترین موقع برای انتشار پست در اینستاگرام تان است. چون بازدهی پست در اینستاگرام خیلی مهم است. اگر شما بهترین تولید کننده محتوا را هم برای خود استخدام کنید تا زمانی که محتوای شما دیده نشود هیچ ارزشی ندارد و انگار پول خود را الکی هدر داده اید. فراموش نکنید در اینستاگرام دیده شدن بسیار مهم است و شما هم اولویت تان را باید بر روی دیده شدن قرار دهید.

5.از قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده کنید

اگر بخواهید یکنواخت به کارتان ادامه دهید ممکن است فالوورهایتان را از دست بدهید. چون این خاصیت شبکه های اجتماعی است. مردم زیاد حوصله ندارند و برای وقت گذراندن اینستاگرام خود را باز می کنند. باید سعی کنید از قابلیت های جدید اینستاگرام در تولید محتوا استفاده کنید. مثلا ریلز یکی از جدیدترین قابلیت های اینستاگرام برای انتشار پست های ویدیویی کوتاه است. همیشه از پست های طولانی استفاده نکنید و هر از چند وقت گاهی هم ریلز منتشر کنید. اینستاگرام در استوری هم سنگ تمام گذاشته است و قابلیت های جدیدی مثل گیف ها و استیکرهای تعاملی را اضافه کرده است. حتما از این موارد در استوری های خود استفاده کنید تا بازدید استوری هایتان کاهش پیدا نکند.

6.افزایش تعامل با پیج های هم حوزه

یکی از رازهای موفقیت در اینستاگرام این است که با پیج های مرتبط به خود در تعامل باشید. رقبای اصلی منظورمان نیست! فقط یک سری پیج هایی که حوزه فعالیت شان مرتبط به شما هستند. 5 پیج مرتبط را انتخاب کنید، فالوشون کنید و همیشه با آن ها در تعامل باشید. اینکه می گوییم با آن ها در تعامل باشید یعنی اینکه استوری های آن ها را ببینید و ریپلای کنید، پست هایشان را لایک کنید و برای شان کامنت بزارید. در دایرکت هم هر از چند گاهی در تماس باشید. با این کار ارتباطات خود را در آینده تقویت می کنید و می توانید با هم همکاری داشته باشید. اینستاگرام هم متوجه حوزه فعالیت تان می شود و این برای دیده شدن شما بسیار عالی است.

7.در اینستاگرام واقعی رفتار کنید!

خیلی از پیج های اینستاگرامی را دیده اید که واقعی نیستند. برای نشان دادن اعتبار خود فالوور و لایک می خرند. نمی گوییم این کار صد در صد نادرست است چون اکثر برندهای مطرح دنیا این کار را انجام می دهند. خرید فالوور به درد افرادی می خورد که می خواهند برندسازی کنند آن هم یک شبه! در صورتی که اگر شما این کار را انجام دهید مطمئن باشید ضرر خواهید کرد. اگر قصد انجام این کار را دارید حتما به دنبال خرید فالوور واقعی اینستاگرام باشید. البته اگر واقعا وجود داشته باشد!

جمع بندی

در این مقاله 7 نکته مهم برای موفقیت در اینستاگرام را به شما گفتیم که چه بخواین چه نخواین مهم هستند. اینکه کلیشه ای است یا خیر را کنار بگذارید! برای یک بار هم که شده به حرف ما گوش بدهید و این موارد را به کار بگیرید. مطمئن باشید چیزی جز موفقیت در اینستاگرام در انتظار شما نخواهد بود. اگر قصد فعالیت تجاری در اینستاگرام را دارید باید متفاوت باشید. اگر قرار بود با کارهای همیشگی جواب می گرفتید تا الان باید برای شما اتفاق می افتاد. امیدواریم این مقاله هم برای شما مفید بوده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.