دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
اکثریت ٧۵ درصدی صندوق رای و انتخابات را به کتف‌شان هم حساب نمی‌کنند
16 آبان 1402 ساعت: 17:01
شناسه : 266993
6

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: در دو انتخابات 1398 و 1400 بخش بزرگی از جامعه تصمیم گرفت برود بخوابد و دیگر بازیچه قرار نگیرد. الان هم همان یک جریان از مشارکت حداقلی قند توی دلش آب می‌شود و حضور 25درصدی مردم را جشن می‌گیرد. آن اکثریت 75 درصدی هم صندوق رای و انتخابات را به کتف‌شان هم حساب نمی‌کنند.

پ
پ

اکثریت ٧۵ درصدی صندوق رای و انتخابات را به کتف‌شان هم حساب نمی‌کنند - اکثریت ٧۵ درصدی صندوق رای و انتخابات را به کتف‌شان هم حساب نمی‌کنند - انتخابات

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: لابد برای شما هم پیش آمده که وقتی در جمعی بحثی جدی درباره انتخابات شکل می‌گیرد و صف‌بندی برخی گروه‌های سیاسی برای تصاحب مجلس بعد مطرح می‌شود، یکی، دو نفر که خود را بی‌اعتنا به موضوع نشان می‌دهند، می‌گویند مگر کسی در انتخابات شرکت می‌کند که شما خودتان را با حرف زدن درباره آن خسته می‌کنید؟

در دو انتخابات ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ بخش بزرگی از جامعه تصمیم گرفت برود بخوابد و دیگر بازیچه قرار نگیرد. در واقع یک مقاومت منفی با این پیام شکل گرفت که: حالا که رای ما بی‌تاثیر است، خودتان می‌دانید و انتخابات‌تان و مملکت‌تان!

در واقع مردم خواسته یا ناخواسته انتخابات را تقدیم جریانی خاص کردند که عشقش حضور حداقلی و مشارکت پایین بود. الان هم همان جریان از یک مشارکت حداقلی قند توی دلش آب می‌شود و حضور ٢۵درصدی مردم را جشن می‌گیرد. آن اکثریت ٧۵ درصدی هم صندوق رای و انتخابات را به کتف‌شان هم حساب نمی‌کنند.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “اکثریت ٧۵ درصدی صندوق رای و انتخابات را به کتف‌شان هم حساب نمی‌کنند”
  1. .
    مرتضی الویری اصلاح‌طلب گفت: جریان خاصی به دنبال مشارکت حداقلی هستند که ۱۸۰ درجه کاملاً با دیدگاه‌ها و بیانات رهبر انقلاب در تعارض است.

    آقای الویری،
    تشخیص دیدگاه‌های رهبر انقلاب از بیاناتشان ناممکن می‌باشد بلکه در اعمالشان نهفته است که همان جریان خاص طبق دستور ایشان مو به مو اجرا می‌کنند.
    ای که چون گل خنده بر اوضاع عالم می‌زنی، مستعد گوشمال خار می‌باید شدن.
    عمرها کار تو با گفتار بی‌کردار بود، بعد ازین کردار بی‌گفتار می‌باید شدن.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.