دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
کالای خواب از کجا بخریم؟ | فروشگاه کالای خواب معتبر چه ویژگی هایی دارد؟
5 دی 1402 ساعت: 16:42
شناسه : 270114
0

انتخاب و خرید کالای خواب با کیفیت و درجه یک یک امر ضروری است. اگر این خرید از فروشگاه های معتبر  انجام شود، بالطبع یک اتفاق خوشایند برای هر یک از شما خواهد بود.

پ
پ

خرید کالای خواب از فروشگاه های معتبر

انتخاب و خرید کالای خواب با کیفیت و درجه یک یک امر ضروری است. اگر این خرید از فروشگاه های معتبر  انجام شود، بالطبع یک اتفاق خوشایند برای هر یک از شما خواهد بود. کالای خواب علاوه بر اینکه راحتی شما را در هنگام خوابیدن فراهم می‌کند بر زیبایی اتاق خوابتان نیز تاثیر دارد. در واقع اولین وسایلی که در زمان ورود به اتاق خواب دیده می‌شود و سلیقه شما را نشان می‌دهد همین کالای خواب است. کالای خواب وسایل مختلفی را شامل می‌شود، از بالش و تشک تخت گرفته تا حوله و لحاف همگی جزء این دسته محسوب می شوند. انواع بالش های طبی، پد مموری فوم، تشک مهمان، کاور تشک و البته تشک تخت که شاخص این محصولات است در یک فروشگاه کالای خواب معتبر همگی آن ها یافت می شود. در این مطلب به معرفی فروشگاه کالای خواب زیلالا  و کالاهای موجود در این مجموعه معتبر می پردازیم. قبل از هرچیز بیایید نگاهی به انواع کالاهای موجود در این فروشگاه بیاندازیم.

خرید کالای خواب

تشک تخت

خوابیدن علاوه بر اینکه آرامش در شب را به همراه دارد موجب نشاط و شادابی در روز می‌شود. علاوه بر این، اگر با کیفیت باشد، سلامت روح و جسم و حتی پوست را نیز تضمین می‌کند. به این معنا که با داشتن خواب با کیفیت می‌توانید پوستی شاداب داشته باشید. عوامل زیادی بر کیفیت خواب تاثیر دارد. یکی از مهم‌ترین این عوامل تشک تخت است.

در واقع همه ما حدود یک سوم عمر خود را در خواب به سر می‌بریم. در نتیجه خرید تشک خوب مخصوصا تشک می‌تواند به طور مستقیم بر سلامتی ما تاثیر بگذارد. این در حالی است که خوابیدن بر تشک بد مشکلاتی مانند کمر درد و گرفتگی بدن بعد از بیدار شدن از خواب را به دنبال دارد. پس همواره در خرید تشک دقت کنید و به آن به چشم یک کالای تاثیرگذار بر سلامتی خود بنگرید. بدین ترتیب احتمالا تن به خرید هر نوع تشکی نمی‌دهید.

فروشگاه اینترنتی زیلالا تشک‌هایی را به فروش می‌رساند که می‌توانند آرامش شما در هنگام خوابیدن و شادابیتان را در زمان بیدار شدن تضمین کند. در کل خرید کالای خواب از این فروشگاه خیال شما را از لحاظ کیفیت و زیبایی راحت می‌کند. تنها کافی است وارد وب سایت این فروشگاه شوید و تشک مورد نظر خود را سفارش دهید.

بالش مموری فوم

مموری فوم ماده‌ای ساخته شده از پلی اورتان ویسکو الاستیک است. این ماده سال‌هاست که توسط دانشمندان ناسا ساخته شده است. در واقع آنها از مموری فوم به عنوان پوشش فضانوردان استفاده می‌کردند. کمی بعد مموری فوم تجاری شده و برای اولین بار به عنوان تشک وارد بازار شد. مدتی بعد بالش‌های آن نیز تولید شد و البته مورد استقبال قرار گرفت.

خرید بالش مموری فوم در کرج

بالش مموری فوم راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و بسیار خوب با سر و گردن شما هماهنگ می‌شود. این بالش خاصیت ارتجاعی دارد و بعد از مدتی تغییر شکل نمی‌دهد. با اینکه نرم نیست اما بر اثر گرما و فشار بدن نرم شده و طبق برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌های بدن تغییر شکل می‌دهد. این در حالی است که بعد از برداشتن سر از روی آن کم کم به حالت و شکل اولیه خود برمی‌گردد. ارتفاع این نوع بالش از برندی به برند دیگر متفاوت است پس لزومی ندارد چنین تصور کنید که تمام بالش‌های مموری فوم یک ارتفاع ثابت دارند.

پد مموری فوم

پد مموری فوم پدی طبی است که بر روی تشک تخت قرار می گیرد و با ویژگی های منحصربفرد خود خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. این پد که به پد نرم کننده تشک نیز معروف است از مموری فوم با چگالی بالا و رویه ای از جنس پارچه گردباف تولید می شود. این پد در اندازه‌های 3 تا 14 سانتی متر تولید می‌شود، افرادی که مایلند در کنار خرید تشک طبی جای خواب نرمی داشته باشند می‌توانند این پد را تهیه کرده و روی تشک خود قرار دهند.

اگر در زمان خوابیدن بر تشک فعلی خود احساس راحتی ندارید و فکر می‌کنید تشک شما بیش از حد سفت است می‌توانید با خرید پد نرم کننده تشک مشکل خود را برطرف نمایید. خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر مناسب همیشه حس رضایت و راحتی را به دنبال دارد. پد مموری فوم موجب می‌شود ستون فقرات شما در زمان خوابیدن در یک راستا قرار بگیرد و زمانی که از خواب بیدار می‌شوید حس بهتری داشته باشید. زیرا خون به راحتی در بدن شما گردش می‌کند و درد شانه‌ها، کمر و زانوهای شما کاهش می‌یابد.

در زمان خرید پد نرم کننده تشک حتما به دو نکته توجه داشته باشید، نوع مموری فوم و پارچه به کار رفته در تولید آن. از مهمترین ویژگی های پدهای تشک موجود در زیلالا، کیفیت متریال آن است. مموری فوم به کار رفته در پدهای این فروشگاه از نوع درجه یک بوده و بدون کوچکترین ناخالصی تولید می شوند. پد طبی تشک تولید شده در زیلالا از پارچه های گردبافت با تراکم بالا تولید شده اند. ضدتعریق و حساسیت هستند و به راحتی تمیز می شوند.

در کنار تمام این مزایا، خرید پد مموری فوم صرفه اقتصادی نیز دارد. زیرا قیمت آن بسیار کمتر از تشک است. پس اگر قدرت خرید تشک جدید ندارید می‌توانید به جای آن یک پد مموری فوم خریداری کنید. علاوه بر اینها، پد مموری فوم بسیار بادوام بوده و سال‌ها بدون اینکه دچار تغییر شکل شود قابل استفاده است. از این پد بر روی اکثر اکثر تشک‌ها می‌توانید استفاده کنید.

خرید پد مموری فوم از فروشگاه کالای خواب

پیشنهاد می کنیم این پدها را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. چرا که جنس فوم هوشمند به کار رفته در تولید آن بسیار مهم است. شما می توانید انواع پدهای نرم کننده مرغوب و با کیفیت را در فروشگاه کالای خواب زیلالا سفارش دهید.

خرید پد مموری فوم از زیلالا

تشک مهمان

تشک مهمان نوعی تشک بسیار سبک و قابل حمل و راحت است که معمولا از الیاف و اسفنج ساخته می‌شود. فرق تشک‌‌های مهمان جدید با تشک‌های سنتی مقدار فضایی است که اشغال می‌کنند. تشک‌های مهمان جدید نسبت به تشک‌های سنتی فضای بسیار کمتری را اشغال خواهند کرد و از این لحاظ بسیار پرطرفدار هستند.

البته هر تشک مهمانی ارزش خرید ندارد. یک تشک مهمان خوب باید در عین حال که سبک و قابل حمل و راحت است قیمت مناسبی داشته باشد. شما می‌توانید تشک مهمان با این مشخصات را در وب سایت زیلالا بیابید. این وب سایت به طور تخصصی در زمینه فروش کالای خواب فعالیت می‌کند و همواره اجناس با کیفیتی را به فروش می‌رساند. زیرا به رضایت مشتری اهمیت زیادی می دهد.

کاور تشک

کاور تشک پارچه‌ای است که روی تشک کشیده می‌شود تا از آن در مقابل گرد و غبار، رطوبت، کثیف شدن و غیره محافظت کند. در نتیجه به آن محافظ تشک هم گفته می‌شود. خرید کالای خواب از نوع کاور مزایای زیادی دارد. کاورها معمولا توری شکل هستند تا بر روی کاور از ملحفه هم استفاده می‌کنند تا بر زیبایی تشک خواب خود بیفزایند. برخی از کاورها ضدآب هستند. در این صورت هیچ لزومی ندارد فرد نگران ریختن آب و عبور رطوبت به داخل تشک خود باشد. کاور حتی از ورود حشرات ذره بینی به داخل تشک و ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری می‌کند. انواع مختلفی از کاورهای تشک وجود دارد. اما در حالت کلی به دو دسته شش وجهی و پنج وجهی تقسیم می‌شوند.

برخی از کاورها تمام تشک را پوشش داده و تشک کاملا در داخل کاور قرار می‌گیرد و دو طرف آن به کمک زیپ بسته می‌شود. برخی نیز تنها سطح تشک را پوشش می‌دهد و برخی اینکه کاور کاملا صاف روی تشک قرار بگیرد از کش در چهار طرف آن استفاده شده است.

کلام پایانی

در این مطلب از بامردم به این سوال پاسخ دادیم که اساسا بهتر است کالای خواب را از کجا بخریم و فروشگاه کالای خوب چه ویژگی هایی دارد. یک وبسایت معتبر در زمینه فروش اینترنتی کالای خواب را معرفی کردیم و به بررسی کالاهای عرضه شده در این فروشگاه پرداختیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.