دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
خلاقانه ترین تبلیغات محیطی در جهان
18 دی 1402 ساعت: 8:23
شناسه : 270982
9

تبلیغات محیطی یکی از انواع تبلیغات است که در محیط بیرون از خانه انجام می شود. این تبلیغات می توانند به صورت بیلبوردها، بنرها، استرابوردها، تبلیغات تلویزیونی شهری، تبلیغات بر روی وسایل نقلیه عمومی و غیره انجام شوند. تبلیغات محیطی می توانند بسیار موثر باشند، زیرا به طور مستقیم با مخاطبان هدف در محیط طبیعی آنها ارتباط برقرار می کنند.

پ
پ

تبلیغات محیطی یکی از انواع تبلیغات است که در محیط بیرون از خانه انجام می شود. این تبلیغات می توانند به صورت بیلبوردها، بنرها، استرابوردها، تبلیغات تلویزیونی شهری، تبلیغات بر روی وسایل نقلیه عمومی و غیره انجام شوند. تبلیغات محیطی می توانند بسیار موثر باشند، زیرا به طور مستقیم با مخاطبان هدف در محیط طبیعی آنها ارتباط برقرار می کنند.

یکی از عوامل کلیدی موفقیت تبلیغات محیطی، خلاقیت است. تبلیغاتی که خلاقانه هستند، بیشتر توجه مخاطبان را جلب می کنند و پیام خود را به صورت موثرتری منتقل می کنند. در اینجا چند نمونه از خلاقانه ترین تبلیغات محیطی آورده شده است:

تبلیغات آدیداس در نیویورک

آدیداس در سال 2016، یک تبلیغ محیطی خلاقانه در نیویورک اجرا کرد. این تبلیغ، یک بیلبوردی بود که روی آن تصویری از یک مردی با کت و شلوار و کفش های آدیداس دیده می شد. اما اگر از زاویه ای خاص به این بیلبورد نگاه می کردید، تصویر یک فوتبالیست را می دیدید. این تبلیغ، به خوبی نشان می داد که کفش های آدیداس می توانند هم برای محیط کار و هم برای ورزش مناسب باشند.

word image 270982 1 - خلاقانه ترین تبلیغات محیطی در جهان - تبلیغات محیطی

تبلیغات سامسونگ در انگلستان

سامسونگ در سال 2017، یک تبلیغ محیطی خلاقانه در انگلستان اجرا کرد. این تبلیغ، یک بیلبوردی بود که روی آن تصویری از یک جفت چشم دیده می شد. اما اگر به بیلبورد نزدیک می شدید، متوجه می شدید که تصویر چشم ها، بر روی یک جفت چشم واقعی چاپ شده است. این تبلیغ، به خوبی نشان می داد که دوربین های سامسونگ، تصاویری واضح و با کیفیت را ارائه می دهند.

تبلیغات مک دونالد در برزیل

مک دونالد در سال 2018، یک تبلیغ محیطی خلاقانه در برزیل اجرا کرد. این تبلیغ، یک بیلبوردی بود که روی آن تصویری از یک ساندویچ مک دونالد دیده می شد. اما اگر به بیلبورد نزدیک می شدید، متوجه می شدید که تصویر ساندویچ، بر روی یک ساندویچ واقعی چاپ شده است. این تبلیغ، به خوبی نشان می داد که ساندویچ های مک دونالد، تازه و خوشمزه هستند.

word image 270982 2 - خلاقانه ترین تبلیغات محیطی در جهان - تبلیغات محیطی

تبلیغات نیکی کداک در استرالیا

نیکی کداک در سال 2019، یک تبلیغ محیطی خلاقانه در استرالیا اجرا کرد. این تبلیغ، یک بیلبوردی بود که روی آن تصویری از یک زن دیده می شد. اما اگر به بیلبورد نزدیک می شدید، متوجه می شدید که تصویر زن، بر روی یک آینه واقعی چاپ شده است. این تبلیغ، به خوبی نشان می داد که دوربین های نیکی کداک، تصاویری واقعی و طبیعی را ارائه می دهند.

این دو تبلیغ، نیز نشان می دهند که با کمی خلاقیت، می توان تبلیغاتی ایجاد کرد که توجه مخاطبان را جلب کرده و پیام خود را به صورت موثرتری منتقل کنند.

تبلیغات گوگل در برزیل

گوگل در سال 2014، یک تبلیغ محیطی خلاقانه در برزیل اجرا کرد. این تبلیغ، یک بیلبوردی بود که روی آن تصویری از یک اتوبوس دیده می شد. اما اگر به اتوبوس نزدیک می شدید، متوجه می شدید که تصویر اتوبوس، بر روی یک اتوبوس واقعی چاپ شده است. این تبلیغ، به خوبی نشان می داد که گوگل، جستجوی واقعی را ارائه می دهد.

word image 270982 3 - خلاقانه ترین تبلیغات محیطی در جهان - تبلیغات محیطی

چند نکته برای ایجاد تبلیغات محیطی خلاقانه

  • از عناصر بصری جذاب استفاده کنید. تصاویر، فیلم ها و رنگ های جذاب می توانند توجه مخاطبان را جلب کنند.
  • از بازی با کلمات و مفاهیم استفاده کنید. می توانید از بازی با کلمات، مفاهیم و انتظارات مخاطبان استفاده کنید تا تبلیغات شما خلاقانه تر و موثرتر شود.
  • از فناوری های جدید استفاده کنید. فناوری های جدید می توانند به شما کمک کنند تا تبلیغاتی خلاقانه تر و تعاملی تر ایجاد کنید.

با رعایت این نکات، یک آژانس تبلیغاتی می توانند تبلیغات محیطی خلاقانه ای ایجاد کند که توجه مخاطبان را جلب کرده و به اهداف تبلیغاتی مشتریان خود کمک کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.