یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43374 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2446×
چگونه بازی های پلی استیشن را در کامپیوتر اجرا کنیم؟
30 دی 1402 ساعت: 21:51
شناسه : 271902
2

امروزه پلتفرم های بازی پلی استیشن به عنوان محبوب ترین و خاطره انگیز ترین کنسول های بازی محسوب می‌شوند. بازی های مختلف در حال حاضر برای کنسول های بازی پلی استیشن وجود دارند که هر کدام می‌توانند برای گیمر ها هیجان انگیز بوده و لحظات خوبی را برای آنان به وجود بیاورند. 

پ
پ

images 1705088227 65a194e318f31 - چگونه بازی های پلی استیشن را در کامپیوتر اجرا کنیم؟ - ps

امروزه پلتفرم های بازی پلی استیشن به عنوان محبوب ترین و خاطره انگیز ترین کنسول های بازی محسوب می‌شوند. بازی های مختلف در حال حاضر برای کنسول های بازی پلی استیشن وجود دارند که هر کدام می‌توانند برای گیمر ها هیجان انگیز بوده و لحظات خوبی را برای آنان به وجود بیاورند. حال ممکن است برای اکثر گیمر ها این سوال پیش بیاید که آیا می‌توان بازی های پلی استیشن را روی کامپیوتر های شخصی یا ps نیز تجربه کرد؟!

برای جواب به این سوال باید به شما بگویم که بله می‌شود! برای هر پلی استیشن نسل های 1، 2، 3، 4 و حتی پلی استیشن 5 راه های مختلفی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند بتوانید بازی های کنسول پلی استیشن را به راحتی روی کامپیوتر شخصی خود نصب کرده و آن ها را بدون هیچ مشکلی، تجربه کنید. البته باید بدانید که کامپیوتر شخصی شما باید از نظر گرافیک و پردازنده تا حدی قدرتمند باشد تا بتواند بازی های پلی استیشن را به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا کند.

پس اگر می‌خواهید با روش های نصب بازی های پلی استیشن روی کامپیوتر های شخصی آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنم که در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

images 1705088237 65a194ed7c9e7 - چگونه بازی های پلی استیشن را در کامپیوتر اجرا کنیم؟ - ps

نحوه نصب بازی های پی اس 1 روی کامپیوتر های شخصی

پی اس 1 یکی از کنسول های قدیمی اما خاطره انگیز بازی محسوب می‌شود که اگر از گیمر های قدیمی باشید، حتما تجربه یک بار بازی با این کنسول را داشته‌اید. برای نصب بازی های این کنسول دوست داشتنی روی کامپیوتر شخصی خود باید طبق مراحل زیر عمل کنید.

1-دانلود برنامه ePSXe

در حال حاضر نرم افزار های زیادی وجود دارند که می‌توانند بازی های کنسول پلی استیشن 1 روی کامپیوتر های شخصی اجرا کنند. نرم افزار ePSXe یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین این نرم افزار ها و برنامه ها محسوب می‌شود.

2-دانلود بایوس پی اس 1

برای اینکه بتوانید این نرم افزار را پس از نصب، راه اندازی کنید باید فایل بایوس پلی استیشن 1 را دانلود کرده و در پوشه بایوس این نرم افزار وارد کنید. برای دانلود فایل بایوس پی اس 1 نیز می‌توانید از طریق گوگل جمله “epsxe HLE BIOS” سرچ کرده و آن را دانلود و وارد پوشه بایوس کنید.

3-انجام تنظیمات گرافیکی، صدا و دسته بازی

در مرحله بعد شما باید درایور مربوط به کارت گرافیک سیستم خود را انتخاب کنید و پس از آن صدا و دسته بازی را طبق مراحل نصب، تنظیم کنید. همچنین باید اضافه کنم که سری بازی های فیفا همیشه به عنوان بهتری بازی های مسابقه ای ورزشی محسوب می‌شوند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنم که با  خرید اکانت قانونی fc24  فرصت تجربه این بازی محبوب را به خود هدیه دهید.

images 1705088249 65a194f91f7fa - چگونه بازی های پلی استیشن را در کامپیوتر اجرا کنیم؟ - ps

نحوه نصب بازی های پی اس 2 روی کامپیوتر های شخصی

پلی استیشن 2 نیز به عنوان یکی از کنسول های بازی نوستالژیک است که برجسته ترین بازی های تاریخ در این کنسول ظهور پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید با طی مراحل زیر به راحتی بازی های پلی استیشن 2 را روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید.

1-نصب برنامه PCSX2

نرم افزار PCSX2 یکی از بهترین نرم افزار ها و برنامه های شبیه ساز بازی های کنسول پلی استیشن 2 است. باید ابتدا این نرم افزار را از سایت های معبتر تهیه کرده و آن را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید.

2-تنظیم بایوس

حال باید بایوس پی اس 2 را روی نرم افزار نصب کنید. در فایل بایوس مشخص می‌شود که شما اجازه چه بازی هایی را دارید! با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید به بایوس ها با موقعیت های مکانی مختلفی دسترسی داشته باشید.

3-تنظیم کنترلر های PCSX2

پس از آن، شما باید کنترل های مختلف را از طریق ورود به تنظیمات نرم افزار PCSX2 تغییر داده و آن ها را برای خود شخصی سازی کنید تا بتوانید تجربه خوبی از بازی مورد نظر خود داشته باشید. اگر به سری بازی های جی تی ای علاقه مند هستید، فرصت خرید اکانت بازی gta v را با مناسب ترین قیمت از دست ندهید!

images 1705088260 65a19504c1dcb - چگونه بازی های پلی استیشن را در کامپیوتر اجرا کنیم؟ - ps

نحوه نصب بازی های پی اس 3 روی کامپیوتر های شخصی

کنسول پلی استیشن 3 یکی از بهترین کنسول های بازی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید بازی های نسبتا با کیفیت و خوبی را تجربه کنید. با طی مراحل زیر، می‌توانید بازی های کنسول پلی اسیتشن 3 را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کرده و از آن ها لذت ببرید.

1-نصب نرم افزار RPCS3

نرم افزار RPCS3 یکی از بهترین شبیه ساز های بازی های کنسول پی اس 3 محسوب می‌شود. این نر افزار شبیه ساز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به راحتی بازی مورد نظر خود را روی کامپیوتر شخصی اجرا کرده و از تجربه آن لذت ببرید. شما می‌توانید این نرم افزار را از سایت های معتبر دانلود کرده و آن را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید.

2-آپدیت برنامه

برای اینکه بتوانید به آخرین نسخه بازی های خود دسترسی داشته باشید، باید از طریق نرم افزار وارد سایت پلی استیشن شده و سپس به بخش آپدیت های نرم افزار رفته و نرم افزار را بروزرسانی کنید تا بتوانید بازی مورد نظر خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. شما همچنین می‌توانید با تهیه و خرید اکانت اساسین کرید میراژ، این بازی دوست داشتین را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

images 1705088274 65a1951262660 - چگونه بازی های پلی استیشن را در کامپیوتر اجرا کنیم؟ - ps

نحوه نصب بازی های پی اس 4 روی کامپیوتر های شخصی

کنسول پلی استیشن 4 یکی دیگر از بهترین کنسول های بازی محسوب می‌شود که در حال حاضر، جذاب ترین و مهیج ترین بازی های دنیا، بر روی این کنسول بازی قابل اجرا هستند. در ادامه با روش نصب بازی های این کنسول روی کامپیوتر شخصی خود آشنا می‌شوید.

1-نصب برنامه Remote Play

برای اینکه بتوانید بازی های کنسول پی اس 4 را روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید، باید نرم افزار Remote Play را نصب کنید. برای دانلود این نرم افزار می‌توانید از سایت ها معتبر اقدام کنید.

2-آپدیت نرافزار پلی استیشن 4 به نسخه 3.50

همچنین شما باید نرم افزار پی اس 4 خود را به نسخه 3.50 بروزرسانی کنید.

3-باز کردن نرم فزار و اتصال کنترلر ها

در مرحله بعد شما پس از نصب نرم فزار باید کنترلر ها را به سیستم خود متصل کنید و سپس با ورود به نرم افزار، بازی مورد نظر خود را انتخاب کرده و از تجربه آن لذت ببرید. همچنین اگر به تجربه بازی رد دد 2 علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که برای تهیه اکانت بازی red dead II با مناسب ترین قیمت کلیک کنید.

نحوه نصب بازی های پی اس 5 روی کامپیوتر های شخصی

شما می‌توانید بازی ها و گیم های کنسول پی اس فایو را نیز با نصب نرم افزار PS remote play به صورت کاملا رایگان به سیستم کامپیوتر خود منتقل کرده و از تجربه این بازی ها لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که این نرم افزار را از سایت معتبر تهیه کنید و آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

بهترین فروشگاه اکانت قانونی بازی

شما می‌توانید از طریق فروشگاه بازی ورم گیم اقدام به خرید اکانت بازی پلی استیشن به صورت کاملا قانونی در طرفیت های مختلف کنید از بازی مورد نظر خود لذت ببرید. از مهم ترین مزایای خرید اکانت بازی از ورم گیم می‌توان به، ارائه قیمت مناسب، پشتیبانی 24 ساعته، گارانتی دائمی و… اشاره کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.