پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
برگزاری نشست نمایندگان دانشجویان اتباع خارجی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
11 مهر 1402 ساعت: 20:17
شناسه : 272920
2

جمعی از دانشجویان اتباع خارجی به نمایندگی از این دانشجویان، طی نشستی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیان مشکلات و مسائل صنفی و رفاهی این دانشجویان پرداختند.

پ
پ

IMG 20231003 104501 065 - برگزاری نشست نمایندگان دانشجویان اتباع خارجی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ جمعی از دانشجویان اتباع خارجی به نمایندگی از دانشجویان ،طی نشستی با دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به بیان مشکلات و مسائل صنفی و رفاهی این دانشجویان در آغاز سال تحصیلی جدید پرداختند.
دکتر فردین مهرابیان در ابتدای این نشست، با اشاره به دشواری‌های تحصیل در شرایط دور از خانه و خانواده، گفت ؛ با توجه به اینکه مردمان استان گیلان به مهمان‌نوازی شهرت دارند، تلاش ما بر این است که از زمان مدت حضور تا زمان فارغ‌التحصیلی شما از هیچ حمایتی، دریغ ننماییم.
وی در پایان یاد آور شد ؛ مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دانشجویان اتباع خارجی را همانند فرزندان خود می داند ، تلاش ما بر این است امکاناتی را فراهم کنیم تا شما نیز در کنار دیگر دانشجویان و در شرایطی مناسب، به تحصیل بپردازید.

لازم به ذکر است ؛ در حال حاضر ، ۱۸ دانشجوی اتباع خارجی (پسر و دختر) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به تحصیل می‌باشند.

در این نشست، سرپرست مدیریت امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مسئول حراست این معاونت نیز ، حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.