پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
تجلیل از فعالان اورژانس گیلان در اربعین
17 مهر 1402 ساعت: 20:23
شناسه : 272926
3

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، از فعالان حوزه درمان و فوریت‌های پزشکی که با حضور در مرزها به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی نمودند، تجلیل کرد.

پ
پ

0 2 - تجلیل از فعالان اورژانس گیلان در اربعین -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ امروز – دوشنبه ۱۷ مهر ماه؛ دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، از فعالان حوزه درمان و فوریت‌های پزشکی که با حضور در مرزها به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی نمودند، تجلیل کرد.

در این مراسم دکتر آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ضمن قدردانی از گروه اعزامی اورژانس گیلان به مناطق مرزی، گفت: کارکنان اورژانس گیلان برای خدمت، با وجود تمام سختی‌ها، بهترین مسیر را انتخاب کرده‌اند و آرزوی پاداش دنیوی و اخروی برای این عزیزان دارم.

همچنین دکتر جمشید محمدی – رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجموعه اورژانس، از کارکنان اورژانس گیلان که متعهدانه و عاشقانه، در شرایط سخت و زمان طولانی، به دور از خانواده در مناطق مرزی، حضور یافتند قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هیچ کاری ارزشمندتر از خدمت به خلق نیست، افزود: اگر یک گروه زبده، متعهد و متعصب، به موقع در محل حادثه حاضر نشوند و اقدامات فنی و علمی مناسب، به بیمار و یا مصدوم را ارائه ندهند، حتی پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها هم کارایی لازم را نخواهند داشت، اهمیت کار خط مقدم درمان بر کسی پوشیده نیست و باید این جایگاهی که خداوند در این شغل نصیب ما کرده را قدر بدانیم.

در پایان این مراسم دکتر آشوبی و دکتر محمدی با اهدای لوح تقدیر، از گروه اعزامی به مرز خسروی در اربعین تجلیل کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.