پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
حمایت همه جانبه از حقوق پزشکان فول تایم از اولویت ‌های دانشگاه است
2 آبان 1402 ساعت: 23:23
شناسه : 273076
2

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی مشترک با جمعی از پزشکان فول تایم، حمایت همه جانبه از حقوق پزشکان فول تایم را از الویت‌های دانشگاه عنوان کرد.

پ
پ
IMG 20231024 WA0001 1 - حمایت همه جانبه از حقوق پزشکان فول تایم از اولویت ‌های دانشگاه است -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ صبح امروز-سه شنبه، به منظور بررسی مشکلات پزشکان فول‌تایم، نشستی مشترک با حضور دکتر گل شکن_معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با جمعی از پزشکان فول تایم، در دفتر معاونت توسعه برگزار شد.
دکتر گل شکن در این نشست با تأکید بر احقاق حقوق پزشکان فول تایم ، گفت؛ طبق قوانین و آئین‌نامه‌های وزارت متبوع، به منظور رفع دغدغه‌های  پزشکان فول تایم و پرداخت مطالبات آنها تلاش خواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات پزشکان فول تایم ازجمله ؛حق کارانه،حق محرومیت از مطب و …، خاطرنشان کرد ؛ با توجه به این مشکلات، همگی بر این امر واقف هستیم که پزشکان در شرایط بسیار سخت تمام تلاش خود را برای درمان و حفظ سلامت مردم به کار گرفته اندکه این مهم، جای بسی تقدیر دارد و ما وظیفه داریم تا از حقوق آنها دفاع کنیم.
در پایان این نشست، تصمیمات لازم جهت برطرف نمودن مشکلات مطروحه طی یک همکاری دو طرفه اتخاذ شد تا بر اساس قانون ، حق پزشکان فول‌تایم در اسرع وقت پرداخته شود‌‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.