جمعه, 30 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
برگزاری اولین و بزرگترین رویداد علمی، فرهنگی و آموزشی فرزندان نخبه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
14 آبان 1402 ساعت: 10:17
شناسه : 273166
0

در اقدامی خلاقانه و به همت مدیریت روابط عمومی، اولین و بزرگترین رویداد علمی، فرهنگی و آموزشی فرزندان نخبه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

پ
پ
IMG 20231105 211248 873 - برگزاری اولین و بزرگترین رویداد علمی، فرهنگی و آموزشی فرزندان نخبه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان -
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ اولین و بزرگترین رویداد علمی، فرهنگی و آموزشی فرزندان نخبه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر سید علی حزنی – مدیر روابط عمومی دانشگاه، سه تن از اساتید و جمعی از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه به همراه والدین‌شان در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
دکتر حزنی در این کارگاه آموزشی، با اشاره به اهمیت توسعه مهارتهای نرم، استعدادیابی و شخصیت‌شناسی، گفت: این موضوع در آینده تحصیلی و شغلی و زندگی جوانان و نوجوانان بسیار مهم است. 
در ادامه، کارگاه توسعه فردی با انجام تست شخصیت‌شناسی و استعدادیابی آغاز و پس از انجام تست توسط فرزندان و والدین، پس از استخراج نتایج با مشارکت فعال شرکت‌کنندگان، به تشریح دقیق نتایج پرداخته شد.
گفتنی است؛ در پایان این کارگاه، با انجام مصاحبه از شرکت‌کنندگان، بازخورد این رویداد علمی، فرهنگی و آموزشی سنجیده شد که با رضایت بالای شرکت کنندگان و اولیا همکار همراه بود  و به حاضرین گواهی حضور در کارگاه اعطاء شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.