جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
تقدیم شهدایی از قشر پرستار بیانگر وجود روحیه ایثار و رشادت است
28 آبان 1402 ساعت: 20:36
شناسه : 273316
2

استاندار گیلان با بیان اینکه تقدیم شهدایی از قشر پرستار نشان از وجود روحیه رشادت و ایثار در بین این قشر پرتلاش است، گفت: تقدیر و تشکر از قشر پرستاران وظیفه و تکلیف است تا اهمیت کار پرستار و ایثارگری‌های آن‌ها بیشتر درک شود.

پ
پ
IMG 20231119 164618 040 1 - تقدیم شهدایی از قشر پرستار بیانگر وجود روحیه ایثار و رشادت است -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در حاشیه تجلیل از مقام شامخ پرستاران مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت در جمع خبرنگاران با تبریک روز پرستار و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها، اظهار کرد: پرستاران روح امید را در بیماران زنده نگه می‌دارند.
وی با اشاره به رشادت‌های پرستاران به‌ویژه  در دوران کرونا گفت: در بحران کرونا علیرغم اینکه بسیاری از خانواده‌ها بیمار خود را رها می‌کردند، پرستاران در کنار بیماران ماندند و تعدادی نیز به شهادت رسیدند که نمونه آن تقدیم شهیدی همچون نرجس خانعلی زاده است.
استاندار گیلان با بیان اینکه تقدیم شهدایی از قشر پرستار ، نشان از وجود روحیه رشادت و ایثار در بین این قشر پرتلاش است، گفت: تقدیر و تشکر از قشر پرستاران وظیفه و تکلیف است تا اهمیت کار پرستار و ایثارگری‌های آن‌ها بیشتر درک شود.
پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.