شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
واردات مستقیم ورق استیل، تضمین قیمت و کیفیت در فلزپایا
18 بهمن 1402 ساعت: 18:15
شناسه : 273591
3

به دنبال خرید ورق استیل هستید و نمی دانید کدام شرکت می تواند بهترین ورقه های استیل را برای شما تهیه کند؟ فلز پایا اینجا است که بتواند به شما در این خصوص کمک کند و مشکلات شما را برطرف نماید.

پ
پ

به دنبال خرید ورق استیل هستید و نمی دانید کدام شرکت می تواند بهترین ورقه های استیل را برای شما تهیه کند؟ فلز پایا اینجا است که بتواند به شما در این خصوص کمک کند و مشکلات شما را برطرف نماید. اطلاع پیدا کردن از روند تولید این ورقه ها در کنار بررسی ویژگی های مربوط به ورقه های استیل در گریدهای مختلف می تواند به مشتریان کمک کند که هم درک بهتری از این ورقه ها پیدا کنند و هم بدانند که دقیقا چه انتظاراتی را می توانند از ورقه های استیل داشته باشند.

وارد کننده و فروشنده عمده ورق استیل

نحوه تولید ورق استیل

پروسه تولید کردن ورق های استیل می تواند بر روی نوع ورقه ها به خوبی اثر داشته باشد. می خواهیم مراحل کلی تولید انواع ورق استیل را بررسی کرده و سپس به سراغ بررسی انواع گریدهای تولید شده برویم.

  • ذوب کردن مواد خام

ورق های استیل در حقیقت نوعی آلیاژ هستند. بنابراین کاملا طبیعی است که از چند ماده و عنصر مختلف ساخته شده باشند. ذوب کردن مواد خام اولیه می تواند بسیار مهم باشد و در همان قدم اول انجام می شود.

  • کربن زدایی

برخی از گریدهای ورق استیل نیاز به کربن زدایی دارند. این مرحله برای ساخت این مدل از ورقه ها استفاده می شود. در حقیقت به فرایند از بین بردن کربن اضافی و کم کردن حجم این کربن ها، کربن زدایی گفته می شود.

  • تنظیم مواد

برای آن که متریال های اولیه به خوبی با هم تنظیم شوند و در شرایط مناسبی قرار گیرند، لازم است که حتما فرایند تنظیم مواد را به درستی بر روی آن ها اجرا کنید. در نظر داشته باشید که تنظیم کردن مواد باید با دقت انجام شود که ورق استیل تولید شده نیز کیفیت مناسبی داشته باشد.

  • نورد گرم

در این مرحله موادی که تولید شده اند را می توانید با استفاده از فرایند فرم دهی و یا همان نورد گرم به شکلی که دوست دارید دربیاورید. این موضوع سبب می شود تا ورقه ها در مراحل ابتدایی شکل گیری خود قرار گیرند.

  • آنیلینگ

پس ا انجام مرحله نورد گرم می خواهیم به سراغ آنیلینگ اولیه و یا همان اسید شویی برویم. در مرحله اسید شویی می بینید که ورقه های تولید شده تحت فرایندهای خاصی قرار می گیرند که اهمیت زیادی نیز دارد.

  • آنیلینگ نهایی

در مرحله قبلی آنیلینگ اولیه انجام می شد، اما در این مرحله آنیلینگ نهایی و یا همان نورد سرد انجام می شود. زمانی که نورد سرد را بر روی ورقه ها انجام می دهیم می توانیم ببینیم که تا چه حد این ورقه ها شکل می گیرند.

  • کنترل کیفیت

مرحله نهایی کار که با علامت های اختصاری qc نیز نمایش داده می شود، کنترل کیفیت است. در این مرحله تمامی ورق استیل های تولید شده را به خوبی بررسی می کنند تا از بابت کیفیت آن ها مطمئن شوند.

اگر نمی دانید که آیا ورقه های عرضه شده به شما دارای کیفیت مناسبی است یا خیر، بهتر است از هر شرکتی خرید نکنید. فلز پایا همواره سعی کرده است تا پیش از واردات ورق استیل، نتایج مربوط به کنترل کیفیت آن ها را بررسی کند و سپس با توجه به همین موضوع اقدام به خرید این محصولات از کارخانه ها کند. بنابراین در این زمینه به سادگی می توانید به این شرکت اعتماد کنید.

گریدهای ورق استیل

ورق و یا همان شیت های استیل دارای چندین گرید مختلف هستند. هر کدام از این گریدها می توانند یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد داشته باشند که سبب استفاده از آن ها در موقعیت های مختلف می شود.

گریدهای مختلف را با شماره های 3 رقمی مشخصی نشان می دهند. ورق استیل 304 ، 309، 310، ورق استیل 316، 420 و… می توانند از جمله معروف ترین این فلزات در نظر گرفته شوند. این نکته را هم حتما در نظر داشته باشید که در چه موقعیتی امکان استفاده از کدام گرید را خواهید داشت.

یک سری از گریدها کاملا ضد رطوبت هستند. گریدهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند خواص جوش پذیری بیشتری داشته باشند و به همین خاطر نیز برای موقعیت هایی که نیاز به جوش پذیری وجود دارد، از آن ها استفاده می شود.

خرید ورق استیل

تا اینجا نکات مهم در خصوص خرید ورق استیل را توضیح دادیم. اما برای خرید ورق استیل باید چه کاری انجام دهیم؟ از چه فروشگاه هایی می توانیم ورقه های استیل را تهیه کنیم؟ یک سری مولفه ها وجود دارد که لازم است حتما در فروشگاه های متفاوت پیدا کنیم و سپس با توجه به همین مولفه ها خرید خود را انجام دهیم.

  • اطمینان از نحوه خرید شرکت

ورقه های استیل وارداتی هستند. مسلما شرکت های مختلفی نیز در خارج از کشور این مدل از ورقه ها را تولید می کنند. به همین دلیل بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که ورقه های باکیفیتی را وارد می کنند. می توان به جرئت گفت فلز پایا یکی از بهترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. بنابراین خرید از این شرکت کاملا مطمئن خواهد بود.

  • شناخت نوع گریدها

هر گریدی برای یک کار متفاوت می تواند مناسب باشد. بنابراین پیش از خرید ورق های استیل بدانید که اولا در چه حوزه ای می خواهید از این ورقه ها استفاده کنید و دوما چه گریدی برای کار شما مناسب تر است. کارشناسان شرکت فلز پایا به خوبی در این زمینه هم می توانند به شما کمک کنند و بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

  • قیمت ها

حتی قیمت هایی که شرکت های مختلف ارائه می کنند نیز می تواند بسیار مهم و متفاوت از هم باشد. شرکت فلز پایا خوشبختانه بهترین و مناسب ترین قیمت ها را به شما ارائه می کند و از این طریق می توانید بهترین گزینه ها را خریداری نمایید.

images 1707231442 65c248d2e29dd - واردات مستقیم ورق استیل، تضمین قیمت و کیفیت در فلزپایا - فلز پایا ورق استیل,ورق استیل 304,ورق استیل 316,فلز پایا

شرکت فلز پایا

در این شرکت بهترین ورقه های استیل با بهترین قیمت ها و مناسب ترین کیفیت ها به شما عرضه می شود. برای ارتباط تلفنی با کارشناسان مجموعه و یا ثبت سفارش خود می توانید از شماره تلفن 02186120450 استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نیز دارید، می توانید به وبسایت این مجموعه با آدرس www.felez.me مراجعه کنید تا بیشترین و بهترین اطلاعات را کسب نمایید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.