شنبه, 17 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43373 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2446×
صحنه‌های تأسف بار در روز اول بازگشایی سینما شهرسبز لاهیجان / سینما خانه دوم همه ماست
19 بهمن 1402 ساعت: 16:35
شناسه : 273612
6

سینما شهر سبز لاهیجان که پس از گذشت 4 سال از تعطیلی آن با درخواست فراوان هنردوستان و شهروندان مجدداً با بهترین امکانات بازگشایی شد مورد بی‌مهری برخی قرار گرفت. وضعیت بد رعایت موارد نظافتی توسط عده‌ای موجب گلایه مدیریت سینما شد تا در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کنند.

پ
پ

صحنه‌های تأسف بار در روز اول بازگشایی سینما شهرسبز لاهیجان - صحنه‌های تأسف بار در روز اول بازگشایی سینما شهرسبز لاهیجان / سینما خانه دوم همه ماست - بازگشایی سینما لاهیجان

 

مجموعه سینما شهر سبز لاهیجان که پس از گذشت 4 سال از تعطیلی آن با درخواست فراوان هنردوستان و شهروندان مجدداً با بهترین امکانات بازگشایی شد مورد بی‌مهری برخی قرار گرفت.

وضعیت بد رعایت موارد نظافتی توسط عده‌ای موجب گلایه مدیریت سینما شهر سبز لاهیجان شد و کانال اطلاع‌رسانی این مجموعه با انتشار تصاویری در این رابطه نوشت:

از سال 98 که سینما با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و اتفاق‌های بعد آن، صدها هزار پیام در دایرکت و کامنت داشتیم که چرا سینما را باز نمی‌کنید. به عشق همشهریان عزیزمان و هم استانی‌های گرامی،
بعد 4 سال تمام سعی خود را داشتیم و با تمام وجود بهترین سیستم صوت، تصویر، انواع تجهیزات و بهترین موکت کفی آکوستیک، نیروی پرسنل جوان، خبره و کاربلد با لباس فرم و بهترین امکانات برای رفاه عزیزان سینما دوست را در نظر گرفتیم.

نمی‌گوییم همه مخاطبین نه … قطعاً اشخاص مرتب و با فرهنگ بالا بیشتر مخاطبین ما هستند ولی تعداد اندکی که این کارهای زشت را انجام می‌دهند، واقعاً جای سؤال دارد که چرا؟؟؟!!!

اطلاعیه مدیریت سینما شهر سبز لاهیجان در رابطه با رعایت موارد نظافتی و بهداشتی

همچنین مدیریت سینما شهر سبز لاهیجان در این خصوص اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

هنردوستان و مهمانان گرانقدر

جهت حفظ و نگهداری موکت آکوستیک و تجهیزات فنی سینما شهر سبز لاهیجان که خانه دوم همه ماست، لطفاً از آوردن خوراکی‌هایی مثل بستنی، نوشیدنی‌های گرم و شیرین، چیپس، پفک و انواع تخمه جدا خودداری نموده تا دست در دست هم تنها سینمای شرق گیلان پایدار، ممتاز و خدمتگزار باقی بماند.

مدیریت سینما شهر سبز لاهیجان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.