جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
سایت tanoma3418.ir مرجع اصلی ثبت نام فیبر نوری در گیلان
26 بهمن 1402 ساعت: 21:43
شناسه : 274057
2

سرویس اینترنت فیبر نوری در ایران در حال توسعه است. فیبر نوری مخابرات یکی از بهترین سرویس‌های اینترنت ثابت برای مصارف خانگی و تجاری است.

پ
پ

images 1707978870 65cdb07613b68 - سایت tanoma3418.ir مرجع اصلی ثبت نام فیبر نوری در گیلان -

سرویس اینترنت فیبر نوری در ایران در حال توسعه است. فیبر نوری مخابرات یکی از بهترین سرویس‌های اینترنت ثابت برای مصارف خانگی و تجاری است. در حال حاضر سرویس فیبر نوری مخابرات با نام تجاری تانوما در بسیاری از استان‌های و شهرهای ایران ارائه می‌شود. به گزارش ایرنا، گیلان در اجرای این طرح جزو استان های برتر است چنانکه از پارسال تاکنون ۱۱۲ هزار پورت فیبر نوری در استان اجرا شده و به عبارتی ظرفیت واگذاری به ۱۱۲ هزار مشترک در گیلان فراهم شده‌ است. در حال حاضر امکان ثبت نام و دریافت سرویس فیبر نوری در گیلان تنها به واسطه مرجع اصلی فیبر نوری گیلان در سایت tanoma3418.ir امکانپذیر است.

پروژه ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری

با روی کارآمدن دولت سیزدهم اجرای پروژه ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری در کشور در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و بر این اساس از سال گذشته، نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در کشور و نیز گیلان اجرایی شد.

مدیر مخابرات گیلان عنوان کرد:

با تامین منابع و تلاش جهادی کار با سرعت خوبی در استان انجام شد و هم اینک واگذاری فیبرنوری در صورت درخواست مردم به سهولت انجام می‌شود.  با اجرای این طرح در ۲ شهرستان باقیمانده و اتمام پروژه نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در سال ۱۴۰۳در استان، عملا ظرفیت واگذاری فیبر نوری به ۱۶۰ هزار پورت افزایش می یابد. در زمان حاضر ۱۵ هزار مشترک در گیلان از فیبرنوری برخوردار هستند که با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده این آمار روز به روز افزایش می یابد.

مناطق تحت پوشش استان گیلان

شهرها، به تفکیک:
رشت
آستارا
بندر انزلی
تالش
کلاچای
املش
سیاهکل
چابکسر
رضوانشهر
رودسر

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره مناطق فعال فیبر نوری در گیلان از طریق سایت تانوما اقدام نمایید. همچنین راه‌های ارتباطی:

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.