در دنیای پر رقابت کسب و کارها، همه فروشندگان و صاحبان برندها به دنبال روشهای موثر برای جلب وفاداری مشتریان خود هستند. در این بین، ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان همواره در صدر بهترین راهکارها برای جلب نظر مخاطبان محسوب میشود. شما میتوانید در بستر خدمات باشگاه مشتریان ، از طریق شیوههای خلاقانه کدهای تخفیف اختصاصی را به مشتریان ارائه کرده و روابط خود با مخاطبان برندتان را به سطح جدیدی ارتقا دهید.
کد تخفیف باشگاه مشتریان ؛ پنجره ای برای ارتباط با مشتری
یک کسب و کار و به طور کلی یک فعالیت تجاری، برای آنکه بتواند با مشتریان خود ارتباط برقرار کند، راهکارهای مختلفی را پیش رو دارد. از جمله آنها میتوان به: افزایش کیفیت، کاهش قیمت، افزایش سرعت ارائه خدمات و … اشاره کرد.
در میان دنیایی از روشهای مختلف، روشی که همواره برای تمامی مشتریان جذابیت ویژهای دارد، اعمال تخفیف و ارسال کد تخفیف اختصاصی برای مشتری. زمانی که یک مشتری متوجه شود میتواند محصولی را با قیمتی پایینتر از سایر مشتریان تهیه کند، نظر او جلب شده و احتمال خرید افزایش پیدا میکند.
این تخفیفها، به عنوان یک راهکار همواره موثر برای حفظ ارتباط مشتری با کسب و کار شما محسوب شده و موجب میشود تا به مرور زمان آنها به مشتری وفادار برند شما تبدیل شوند؛ اما اعمال تخفیف برای مشتری، بر اساس چه چارچوب و قوانینی باید تعیین شود؟ باشگاه مشتریان سامان به شما کمک میکند تا بر اساس میزان وفاداری و سوابق مشتریان خود بهترین میزان تخفیف را برای آنها در نظر بگیرید.
باشگاه مشتریان به چه کسانی کد تخفیف می دهد؟
به کمک خدمات باشگاه مشتریان، شما میتوانید دنیایی از تخفیفات متنوع را به شیوهای برای مشتریان خود در نظر بگیرید که سودی دوطرفه، هم برای کسب و کار شما و هم برای مشتریان فراهم شود. از این طریق، با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای مشتری، او تا مدتی طولانی در کنار کسب و کار شما حضور خواهد داشت.
در واقع، در قالب باشگاه مشتریان، میتوان برای هر کدام از مخاطبان هدف برند خود، کد تخفیف ارسال کرد؛ اما به طور معمول، برای ارائه کد تخفیف، فرد باید حداقل یک بار از خدمات یا محصولات مجموعه شما استفاده کرده باشد.
با ثبت شماره شخص مورد نظر و بر اساس امتیاز و میزان سابقه او، کد تخفیف اختصاصی برای فرد در نظر گرفته شده که او میتواند با وارد کردن این کد از خدمات ویژهای بهرهمند شود.
باشگاه مشتریان، تخفیفی هدفمند را ارائه می دهد
انتخاب شیوه مناسب و استراتژی صحیح برای ارائه تخفیف به مشتریان، از مواردی است که باید بسیار به آن توجه شود. در صورت انتخاب شیوه اشتباه برای تخفیف، ممکن است نهتنها سودی بدست نیاورید، بلکه با ضرر نیز مواجه شوید.
به همین دلیل فرایند ارائه تخفیف به مشتریان باید به شکلی اصولی و با همراهی تیمی حرفهای انجام شود. باشگاه مشتریان سامان، با در نظر گرفتن الگوریتمی اختصاصی، بهترین میزان کد تخفیف را برای مشتریان شما در نظر خواهد گرفت.
نکات مهم در ارائه کد تخفیف
برای انتخاب بهترین شیوه ارائه تخفیف میتوانید نکات زیر را مد نظر قرار دهید:
· تنوع در کد تخفیف
یکی از اولین نکاتی که باید در زمینه کد تخفیف به آن توجه داشت، حفظ تنوع در شیوههای ارائه کد تخفیف است. شما میتوانید بر اساس معیارها و به دلایل مختلفی به مشتریان خود کد تخفیف ارسال کنید.
به عنوان مثال میتوانید برای اولین خرید مشتریان خود یک کد تخفیف اختصاصی در نظر بگیرید یا در روز تولد مشتریان برای آنها کد تخفیف ارسال کنید. به این صورت هم میتوانید اهمیت مشتریان برای برند خود را نمایان کرده و هم رضایت مشتری خود را به ارمغان بیاورید.
· کد تخفیف مدت دار
بهتر است برای کد تخفیف یک بازه زمانی مشخص در نظر گرفته شود تا در صورتی که مشتری در آن بازه سفارش خود را به ثبت رساند، بتواند از این کد تخفیف استفاده کند. در نظر گرفتن این بازه زمانی موجب میشود تا مشتری برای ثبت سفارش خود سریعتر اقدام کند.
· حداقل میزان خرید لازم برای بهره مندی از تخفیف
شما میتوانید با در نظر گرفتن یک مقدار مشخص برای بهرهمندی از کد تخفیف، سود بیشتری را از خرید مشتریان خود بدست بیاورید. به عنوان مثال میتوان برای مشتریانی که بیشتر از 500 هزار تومان خرید میکنند، یک کد تخفیف ویژه در نظر گرفت.
· برای میزان تخفیف، به مشتری توجه کنید
بهتر است در ارائه کد تخفیف به مشتریان، تمامی سوابق خریدها و میزان تعامل آنها با کسب و کار خود را بررسی کرده و بر مبنای آن تخفیفی اختصاصی را برای مشتری در نظر بگیرید. با افزایش تعداد دفعات خرید مشتری، میتوان به امتیازهای او در باشگاه مشتریان اضافه کرد و از این طریق تمایل مشتریان برای خریدهای بیشتر افزایش یابد.
کد تخفیف باشگاه مشتریان، هنری برای جذب مشتری
از نگاه مشتریان خود به فرایند خرید آنلاین نگاه کنید. چه مواردی میتواند انگیزه لازم برای خرید را در آنها ایجاد کند؟ قطعا ارائه کد تخفیف میتواند در صدر این فهرست قرار گیرد. حال موضوعی که ارائه کد تخفیف را به یک هنر در بازاریابی و جذب مشتری تبدیل میکند، انتخاب استراتژی و روشهای مناسب برای تحویل کد تخفیف است.
برای آنکه بتوانید بهترین امتیازات و بسته خدماتی را برای جلب نظر مشتریان خود در نظر بگیرید، تنها به یک چیز نیاز دارید و آن هم خدمات حرفهای باشگاه مشتریان است.
باشگاه مشتریان سامان عاملی برای رشد کسب و کارها
با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، موضوعی که اهمیت آن بیشتر از هر چیز دیگری حس میشود، انتخاب یک روش اصولی و دقیق برای ارائه تخفیف به مشتریان است. باشگاه مشتریان سامان در همین راستا یک پلتفرم حرفهای را برای شما به ارمغان آورده که کد تخفیف تنها یکی از مزایای پرشمار آن است.
شما میتوانید با استفاده از خدمات باشگاه مشتریان، از طرق مختلف یک تعامل دائمی را با مشتریان خود برقرار کرده و به سادگی نظر آنها برای خریدهای بیشتر و ثبت سفارش جلب کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره، تنها کافی است همین حالا به وبسایت باشگاه مشتریان سامان مراجعه کنید.
سوالات متداول
چگونه میتوان بهترین روش را برای ارائه کد تخفیف به مشتریان انتخاب کرد؟
استفاده از یک پلتفرم تخصصی در زمینه باشگاه مشتریان، که بهترین استراتژی را برای ارائه کد تخفیف به مشتریان انتخاب میکند.
آیا باشگاه مشتریان سامان خدمات کد تخفیف اختصاصی به مشتریان را دارد؟
بله، باشگاه مشتریان سامان بر اساس میزان وفاداری مشتریان و بر مبنای یک پلتفرم تخصصی، تخفیفاتی مناسب را برای جلب نظر مشتریان در نظر خواهد گرفت.
چگونه میتوان از خدمات باشگاه مشتریان سامان بهرهمند شد؟
برای بهرهمندی از خدمات باشگاه مشتریان سامان، تنها کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.
ثبت دیدگاه