سه‌شنبه, 1 آبان 1403 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43968 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2457×
دانشگاه پیراگوف مسکو و صفر تا صد تحصیل
30 بهمن 1402 ساعت: 21:50
شناسه : 274365
4

رویای تحصیل در رشته پزشکی، همواره ذهن بسیاری از دانش آموزان را به خود مشغول کرده است. از طرفی دیگر، شرایط قبولی سخت و طاقت فرسا در داخل کشور، امکان تحصیل در پزشکی را عملا غیر ممکن کرده است.

پ
پ

همه چیز درباره دانشگاه پیراگوف روسیه

رویای تحصیل در رشته پزشکی، همواره ذهن بسیاری از دانش آموزان را به خود مشغول کرده است. از طرفی دیگر، شرایط قبولی سخت و طاقت فرسا در داخل کشور، امکان تحصیل در پزشکی را عملا غیر ممکن کرده است. دانشگاه پیراگوف مسکو، با در نظر گرفتن شرایط آسان برای دانشجویان، امکان تحصیل در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی را فراهم کرده است. اغلب افراد به منظور دستیابی به رویای دیرینه خود، تحصیل در این دانشگاه را انتخاب می کنند.

حال ممکن است این سوال ایجاد شود که دانشگاه پیراگوف مسکو، چه خدماتی به دانشجویان ارائه می دهد؟ لازم است بدانید که دانشگاه پیراگوا، زیرساخت های آموزشی بی نظیری را برای دانشجویان فراهم کرده است. رنکینگ بالای دانشگاه از یک طرف و خدمات و زیرساخت های آن از طرفی دیگر سبب شده است تا بسیاری از افراد، این دانشگاه را برای تحصیل رشته های پزشکی انتخاب کنند. برخی از زیر ساخت های آموزشی دانشگاه پیراگوف عبارتند از:

  • 3 مرکز بالینی و حدودا 52 کلینیک دانشگاهی در حیطه پزشکی، توسط این دانشگاه احداث شده است.
  • دانشگاه پیراگوف، برای دانشجویان غیر مقیم و خارجی نیز خوابگاه در نظر می گیرد.
  • دارای محوطه ورزشی، مراکز تفریحی، رستوران های متعدد و سایر امکانات لازم می باشد.
  • اغلب سمینارها و نشست های موفق روسیه در این دانشگاه برگزار می شوند.

این خدمات تنها بخش بسیار کوچکی از خدمات بی بدیلی است که دانشگاه پیراگوف روسیه برای دانشجویان در نظر گرفته است. گفتنی است که این دانشگاه فرصت‌های برابری را برای انتخاب دانشجویان فراهم می‌نماید و از سراسر دنیا دانشجو پذیرش می‌کند.

دانشگاه پیراگوا مسکو

پزشکی دانشگاه پیراگوف مسکو

آیا شما نیز مانند اغلب افراد، تصمیم به تحصیل در رشته پزشکی گرفته اید؟ فکر می کنید تحصیل پزشکی در خارج از کشور برایتان مناسب‌تر است؟ با ما همراه باشید تا شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه پیراگوف مسکو را مورد بررسی قرار دهیم. بدون شک تحصیل در رشته پزشکی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر فرد می‌تواند در زندگی حرفه ای خود تجربه کند. این حرفه، طرز تفکر و روش زندگی شما را تغییر می‌دهد و موجب کمک رسانی به افراد مختلف می شود.

از این نظر، انتخاب دانشگاهی که می‌خواهید به واسطه تحصیل در آن به یک پزشک حرفه ای تبدیل شوید، مهم است. در چند سال اخیر، روسیه به یکی از کشورهای ارجح برای تحصیل در این حوزه پزشکی تبدیل شده است. این کشور دارای دانشگاه هایی است که بهترین سطح آموزشی را ارائه می‌دهند و نرخ شهریه را به طور مقرون به صرفه تعیین می کنند. اگر می‌خواهید در روسیه تحصیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم دانشگاه پیراگوف را برای این منظور انتخاب نمایید.

در دانشگاه پیراگوا مسکو، فرآیند پذیرش بسیار آسان است. این دانشگاه در حوزه دندانپزشکی، پزشکی عمومی و داروسازی، برنامه های متنوعی را برای دانشجویان در نظر می گیرد. دانشجویان این دانشگاه برای انجام دوره های کارآموزی، در شناخته شده ترین بیمارستان ها و کلینیک‌های مسکو مشغول به فعالیت خواهند بود. فارغ التحصیلان از این دانشگاه، نه تنها در روسیه، بلکه در سایر کشورهای دنیا از جمله آمریکا، آلمان و ایران می‌توانند مشغول به کار شوند.

دندانپزشکی دانشگاه پیراگوا مسکو اگرچه هزینه ای معادل با 500 هزار روبل خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که پرداخت این هزینه ارزشمند است. پس از پایان مدت دوره تحصیلی خود می‌توانید در هر کشوری مشغول به فعالیت شوید. لازم به ذکر است که مدرک پایان دوره این دانشگاه در اغلب کشورهای دنیا پذیرفته می‌شود.

دندانپزشکی دانشگاه پیراگوا مسکو

آیا تا قبل از خواندن این مقاله، می دانستید که قدیمی ترین دانشگاه های حوزه پزشکی، در روسیه قرار دارند؟ دانشگاه پیراگوف مسکو، با قدمت بالای خود، همه ساله پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان زیادی را پرورش می دهد. البته این دانشگاه، به دانشکده دندانپزشکی خود شهرت دارد و توانسته است تاکنون هزاران هزار نیروی متخصص را در این حوزه تربیت کند. دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 2008 تاسیس شد و پس از آن به دستاوردهای جدیدی دست یافت. به گونه ای که امروزه اغلب سمینارها، همایشات و جلسات مهم حوزه دندانپزشکی، در این دانشکده برگزار می شوند.

اگر قصد دارید در حوزه دندانپزشکی، به یک متخصص حرفه ای، کارآمد و باتجربه تبدیل شوید، دانشگاه پیراگوا مسکو می تواند شما را به این هدف برساند. برای تحصیل در این دانشکده، نیاز به مدارک مختلفی خواهید داشت. برای مثال، پاسپورت معتبر، مدرک دیپلم ترجمه شده، گواهی سلامت پزشکی و … از اصلی ترین مدارکی هستند که باید برای پذیرش تهیه کنید. پس از گذراندن پایان دوره خود نیز می توانید به ایران بازگردید و در یکی از بیمارستان های مطرح کشور مشغول به فعالیت شوید. همچنین قادر خواهید بود با مدرک دریافتی از دانشگاه پیراگوا، مطب و کلینیک دندانپزشکی خود را در هر نقطه از کشور تاسیس کنید.

images 1706255030 65b362b6e5ada - دانشگاه پیراگوف مسکو و صفر تا صد تحصیل -

داروسازی دانشگاه پیراگوف روسیه

حتما شما نیز متوجه شده اید که هر یک از رشته های تحصیلی در یک بازه زمانی طرفداران بسیاری پیدا می کنند. با این حال داروسازی روسیه همواره جزو رشته های پرطرفدار در سراسر جهان شناخته می شود.  دانشگاه پیراگوف مسکو یکی از قدیمی ترین دانشگاه هایی است که در حوزه علوم پزشکی، فعالیت می کند. اکثر افرادی که به تحصیل رشته داروسازی فکر می کنند، این دانشگاه را به عنوان یک مقصد مهم، تخصصی و حرفه ای در نظر می گیرند.

جالب است بدانید که رنکینگ دانشگاه پیراگوا مسکو، مرتبه و جایگاه نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است. طبق تحقیقات به عمل آمده، این دانشگاه در میان سایر دانشگاه های مطرح جهان، توانسته است رتبه 1001 را کسب کند. به غیر از این، رفاه سلامتی و اجتماعی دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند نیز بسیار بالاست. تا آن جایی که این دانشگاه در زمینه رفاه اجتماعی و سلامت، توانسته است رتبه 43 جهانی را از آن خود کند.

دانشگاه پیراگوف مسکو، شبکه ای از بزرگترین بیمارستان های بالینی- دولتی مسکو را ایجاد کرده است و به صدها هزار نفر خدمات پزشکی عمومی، دندانپزشکی و داروسازی ارائه می دهند. دانشجویان در این دانشگاه یک فرصت منحصر به فرد برای کسب دانش در مورد نحوه تشخیص، درمان و بهبودی بیماران دارند. مشارکت فعال در طراحی و اجرای استراتژی های درمانی برای بیماران در کلینیک ها با راهنمایی اساتید ارشد، یکی از مزیت های رقابتی متمایز این دانشگاه است.

تحصیل در روسیه روس دانش

مجموعه روس دانش روسیه طرف قراراداد دانشگاه ها معتبر از جمله دانشگاه فدرال کازان و دانشگاه ریاست جمهوری روسیه رانخیگس یکی از مجموعه های قدیمی است که در درباره اعزام دانشجو به روسیه و تحصیل در روسیه می توانید از آن مشاوره رایگان دریافت کنید. دوره پادفک تهران کازان که امکان تحصیل پادفک در ایران را فراهم می کند توسط مجموعه روس دانش به نمایندگی از دانشگاه فدرال کازان برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران روس دانش تماس بگیرید و یا به دفتر آن در شهر تهران – منطقه پاسداران – برج سفید مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “دانشگاه پیراگوف مسکو و صفر تا صد تحصیل”
  1. ممنون از اطلاعات
    درسته که میگن آزمون ورودی دانشگاه پیراگوف امسال حضوری شده؟

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.