جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
معدوم‌سازی ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لاهیجان
7 فروردین 1403 ساعت: 0:15
شناسه : 276832
3

رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان با اشاره به کشف فرآورده های غیربهداشتی دامی گفت: بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لاهیجان ضبط و معدوم سازی شد.

پ
پ

معدوم‌سازی ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی ناسالم در لاهیجان - معدوم‌سازی ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لاهیجان -

علی رسولی رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان اظهار کرد: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز سال ۱۴۰۳ در این شهرستان همچنان تداوم دارد.

رسولی با بیان اینکه ۲ اکیپ ثابت و سیار به صورت روزانه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، کبابی‌ها و دیگر مراکز طبخ بازدید می‌کنند، افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می‌انداخت، ضبط و معدوم شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت مواد غذایی، از شهروندان و مسافران محترم تقاضا کرد در هنگام خرید مواد غذایی، به نکات بهداشتی توجه کنند و از مراکز معتبر و دارای مجوز خرید کنند.

رسولی در پایان، از همراهی ادارات بهداشت، صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و اماکن شهرستان در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی قدردانی کرد و گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره تلفن ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.