جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
در دیدار مهدی فلاح با آتش نشانان؛ برای ساختن باید تلاش کرد، فرمانده یکی است ما همه رهرو و خدمتگزاریم
5 اردیبهشت 1403 ساعت: 6:22
شناسه : 278720
3

در دیدار مهدی فلاح با آتش نشانان؛ برای ساختن باید تلاش کرد، فرمانده یکی است ما همه رهرو و خدمتگزاریم و قطعا وظیفه ما خدمت درست به شهروندان است.

پ
پ

۱۲۵ رشت- ظهر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ مهدی فلاح نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و هئیت همراه با هدف دیدار با آتش نشانان و بازدید از تجهیزات در ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی رشت حضور و با تنی چند از مدیران و آتش نشانان دیدار و گفتگو داشتند.

مهدی فلاح نماینده محترم مردم شریف رشت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن خدا قوت به عزیزان آتش نشان که به واقع پشتیبان ایمنی و سرمایه شهر برای داشتن خاطری آسوده به ویژه در زمان بروز حوادث هستند، گفت: آمده ایم برای ساختن، نیامده ایم روزگاری را بگذارانیم و برویم، باید دلسوز باشیم تا اثری مفید، مثبت و البته نافع برای شهر و شهروند به یادگار داشته باشیم.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت ضمن خیر مقدم نسبت به ارایه گزارشی از چگونگی وضعیت ایستگاه های آتش نشانی، تجهیزات موجود، دغدغه ها و اما تجهیزات مورد نیاز تخصصی ، کمبود نیروی انسانی، پوشش حریق، حادثه و خدمات ایمنی و…اقدام نمود.

گفتنی است: در این دیدار از آموزش ایمنی به کودکان، چگونگی اجرای آموزش های تخصصی ایمنی و آتش نشانی به شهروندان، کارکنان و…، حوزه پیشگیری و فعالیت های مرتبط، چالش های موجود و اجرای تمرینات روزمره آتش نشانان و … بازدید شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.