شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
نحوه خرید سیمان از بورس کالا کارگزاری مفید
12 اردیبهشت 1403 ساعت: 17:57
شناسه : 279255
6
رپورتاژ آگهی؛

نحوه خرید سیمان از بورس کالا کارگزاری مفید

پ
پ

اگر در زمینه ساختمان یا ساخت و ساز فعال هستید، بهتر است بدانید که معاملات بورس سیمان از طریق گواهی سپرده کالایی نیز قابل انجام است. قیمت سیمان سفید در بورس کالا به صورت کاملا رقابتی تعیین می شود. ارزش این محصول به طور کلی با توجه به عرضه و تقاضا تعیین خواهد شد. البته ناگفته نماند؛ دولت قیمت گذاری اجباری سیمان را حذف می کند و این مزیت مهمی محسوب می شود. البته اگر میخواهید از سیمان سفید استفاده کنید به شما پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده مقاله میزان سیمان سفید و پودر سنگ برای نما را مطالعه کنید تا به صورت اصولی در ساخت و ساز خود استفاده کنید و همچنین برای اینکه شما راحت تر به منابع ازاطلاعاتی در زمینه سیمان دسترسی داشته باشید، در یک مقاله دیگر درمورد چگونه سیمان خشک شده را از روی کاشی پاک کنیم، صحبت کرده ایم که بعد از استفاده و به کاربردن سیمان درصورتی که به این مشکل برخوردین در کوتاه ترین زمان راه حل آن را یادبگیرید.

از رایج ترین انواع سیمان در بورس می توان به سیمان سفید، سیمان پاکتی، سیمان سیاه نوع دو، سیمان فله، سیمان پوزولانی و همچنین سیمان خاکستری تیپ پنج اشاره کرد. به طور معمول باید بدانید که سیمان جیبی نوع 5 به وزن، نوع و سازنده بستگی دارد. البته قیمت سیمان ابتدا توسط کارشناس تعیین می شود. اکثر فعالان بورس کالا این عمل را به عنوان قیمت پایه می دانند.

پس از تعیین و اعلام قیمت پایه سیمان در بورس کالا، رقابتی بین شرکت های تولیدکننده و خریداران برای خرید با توجه به عرضه و تقاضا شکل می گیرد که قیمت اصلی یا واقعی سیمان در بازار است و بسیار است. مهم. اکثر شرکت‌های تولیدی محصولات خود را مستقیماً در بورس کالا عرضه می‌کنند و هر شرکت حقوقی یا حقیقی می‌تواند مستقیماً سیمان بخرد. این روش مزایای زیادی برای هر دو طرف به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که قیمت سیمان سیاه مانند سایر اقلام بر اساس فاکتورهای ذکر شده قبلی تعیین می شود.

نتیجه‌گیری

به گزارش «بامردم»، بازار کالا گزینه ای محبوب برای معامله گران است که نوسانات قابل توجهی دارد. به این ترتیب می توانید از افزایش یا کاهش قیمت یک کالا در بورس کالا سود ببرید. خرید و فروش کالاهای مختلف در بورس نیز این فرصت ویژه را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تا سبد معاملاتی خود را متنوع کنند. تنوع پرتفوی به عنوان یکی از بخش های مهم و ضروری مدیریت ریسک شناخته می شود. در هر صورت اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در یکی از پرمعامله ترین کالاهای بورس را دارید، بهتر است بدون توصیه کافی اقدام نکنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.