یکشنبه, 18 شهریور 1403 Saturday, 7 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43377 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2446×
سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن‌ها ممنوع است
3 خرداد 1403 ساعت: 12:09
شناسه : 280747
5
نائب رئیس شورای شهر لاهیجان:

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آنها ممنوع است، به کمبود مأمورین سد معبر شهرداری اشاره کرد و خواستار جابجایی نیروی مازاد واحدهای دیگر شهرداری به این واحد شد.

پ
پ

فرشید فلاح در جلسه شورای شهر لاهیجان با ابراز تأثر از حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس محترم جمهور، شهادت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان را تسلیت گفت.

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: کمبود سطل زباله در بام سبزلاهیجان باعث انباشت زباله و به دنبال آن زشت شدن منظر شهری و بروز مشکلات بهداشتی شده که زیبنده شهر لاهیجان نیست و از شهردار خواست بررسی و رفع مشکل کند.

وی با بیان اینکه سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌رو‌ها و استفاده غیرمجاز آن‌ها ممنوع است، به کمبود مأمورین سد معبر شهرداری اشاره کرد و خواستارجابجایی نیروی مازاد واحد‌های دیگر شهرداری به این واحد شد.

وی گفت: خرابی وسایل بازی کود‌کان در پارک‌های شهر گلایه و نارضایتی شهروندان را درپی داشته است و دستگاه‌های ورزشی حاشیه استخر نیاز به تعمیر دارد و جا دارد شهرداری در این خصوص اقدامات لازم را معمول دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان، گفت: غرفه‌های جمع‌آوری زباله خشک در سطح شهر تعطیل شده است و با توجه به تقاضای شهروندان برای باز شدن مجدد آن‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

وی افزود: جابجایی درخت کاج از میدان دانشگاه به میدان انتظام بدون رعایت اصول فنی و با کم تجربه گی صورت گرفته و این موضوع باعث خشک شدن درخت و نارضایتی شهروندان را در پی داشت. وی از شهردار خواست ضمن بررسی، جلوی این گونه اقدامات گرفته شود.

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان از شهردار این شهر خواست برنامه‌ریزی جشنواره تئاتر خیابانی و نشست‌های آن را در دستور کار خود قرار دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.