چهارشنبه, 6 تیر 1403 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42388 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2405×
۲ تن از عوامل سریال «رویای نیمه شب» غرق شدند
9 خرداد 1403 ساعت: 18:47
شناسه : 281387
5

سعید سعدی تهیه کننده سریال رویای نیمه شب درباره جزئیات حادثه غرق شدن عوامل سریال جدید سیما، به این نکته بسنده کرد که فعلاً به احترام عزیزانِ فقید، فیلمبرداری متوقف است.

پ
پ

«رویای نیمه شب» سریالی است که خیلی درباره آن صحبت نشده؛ کاری که حسن آخوندپور کارگردان «عشق کوفی» جلوی دوربین برده و سعید سعدی تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده دارد.
تنها جزئیاتی که از داستان آن مطرح شده به اقتباسی آزاد از رمان رویای «نیمه شب» نوشته مظفر سالاری برمی‌گردد.

اما حادثه فاجعه‌بارِ غرق شدن دو تن از عوامل این سریال، نام این مجموعه تلویزیونی را بر سر زبان‌ها آورد. حادثه‌ای که سعید سعدی به خاطر تأثر فراوان نمی‌توانست جزئیات و ابعاد مختلف آن را تشریح کند.

سعدی در پاسخ به این سؤال که آیا حادثه به وجود آمده ناشی از قصور شخص یا گروه سازنده است یا دلیل دیگری داشته، افزود: هیچ قصوری در میان نبوده و تنها می‌توانم بگویم یک حادثه‌ی غیرمتقربه بوده که مصادیق آن را متأسفانه در دیگر پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی شاهد بوده‌ایم.

او همچنین به خبرنگار تسنیم گفت: ان‌شاءالله با انجام شدن کارهای فوت شدگان، علی شیروانی در همدان و وحید یوسفی در قلعه حسن خان تشیع و به خاک سپرده خواهند شد.

سعید سعدی تهیه‌کننده این سریال همچنین اعلام کرده که فعلاً به احترام عزیزان فیلمبرداری متوقف شده و دقیقاً الان نمی‌توانم اعلام کنم چه زمانی ضبط سریال از سر گرفته خواهد شد.

این حادثه ظهر روز گذشته اتفاق افتاده که دو دستیار صحنه سریال «رویای نیمه شب» در رود بهمن شیر آبادان دچار حادثه شدند و پیکرها با کمک نیروهای امدادی، هلال احمر و پلیس از رود بیرون آمدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.